۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹

در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) صورت گرفت؛

توزیع بسته های ارزاق به مناسبت ماه رمضان توسط طلاب جهادی

توزیع بسته های ارزاق به مناسبت ماه رمضان توسط طلاب جهادی

مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در رزمایش مواسات و کمک مومنانه۳۳۰ بسته ارزاق به مناسبت ماه مبارک رمضان در مناطق محروم تهران توزیع کرد.

حجت الاسلام عادل محسنی،مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در این مدرسه علمیه خبر داد و اظهار داشت: در راستای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در دعوت به رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، مسئولان حوزه علمیه امام خمینی (ره) تهران با تخصیص ١۵ درصد از حقوق ماهیانه فروردین ٩٩ خود و با همراهی اهدای مبالغی از سوی جمعی از اساتید، طلاب و کارمندان حوزه، ٣٣٠ بسته ارزاق تهیه، بسته بندی و در بین نیازمندان تهران و حاشیه آن به مناسبت ماه مبارک رمضان توزیع شد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه طلاب جهادگر این مدرسه اقدامات و فعالیت های قابل توجهی در ایام کرونایی انجام دادند، ابراز کرد: در همان روزهای آغاز جریان شیوع این ویروس منحوس گروه جهادی «حی علی الجهاد» به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ و انجام عملیات های میدانی مانند ضدعفونی کردن سطوح و معابر عمومی با حضور اساتید و طلاب این مدرسه علمیه شکل گرفت.

وی خرید روزانه مایحتاج افراد سالمند و ناتوان را از دیگر فعالیت های این گروه جهادی در ایام کرونا برشمرد و گفت: این اقدام جهادی در محله ازگل و روزانه در ساعت مشخص شده توسط طلاب جهادگر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) صورت می گرفت.

حجت الاسلام محسنی در پایان خاطرنشان کرد: طلاب جهادی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در طول سال اقدامات جهادی بسیاری در عرصه محرومیت زدایی و یا کمک رسانی به نیازمندان و آسیب دیدگان از بلایای طبیعی انجام داده و می دهند.

کد خبر 4914609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha