۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۴

هلدینگ ۵۰۴۰ از متقاضیان کار دعوت به همکاری کرد

هلدینگ ۵۰۴۰ از متقاضیان کار دعوت به همکاری کرد

هلدینگ ۵۰۴۰ ، سال گذشته برای ۱۶۰۰ نفر شغل ایجاد و در دوران کرونا ۲۱۳ نفر را استخدام کرد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، از ابتدای اسفندماه سال گذشته و با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا که منجر به متوقف شدن فعالیت برخی از مشاغل و به تبع آن تعلیق کار تعدادی از هموطنان در مشاغل پرخطر شد، منابع انسانی هلدینگ ۵۰۴۰ طی اطلاعیه‌ای از هموطنان دعوت به همکاری کرد.

در این اطلاعیه از هموطنان خواسته شده است تا با ارسال عدد ۸۰۷ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۵۰۴۰ نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کرده تا برای ایجاد اشتغال از راه دور آنان زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

بر همین اساس از اسفندماه سال گذشته تا پایان فروردین ۱۳۹۹، ۱۹۰ نفر از جوانان کشور به صورت دور کار در زیرمجموعه هلدینگ ۵۰۴۰ مشغول به کار شدند. در همین بازه زمانی نیز ۲۳ نفر به صورت حضوری استخدام شدند.

علاوه بر این، مهندس حسن باغبانیان مدیرعامل هلدینگ ۵۰۴۰ که به عنوان کارآفرین برتر سال ۱۳۹۸ شناخته شده است طی سال گذشته نسبت به ایجاد اشتغال برای ۱۶۰۰ نفر که به صورت حضوری و دور کار در زیرمجموعه‌های هلدینگ ۵۰۴۰ هستند، اقدام کرده است.

در حال حاضر نیز هلدینگ ۵۰۴۰ آمادگی دارد تا برای هموطنان جویای کار واجد شرایطی که عدد ۸۰۷ را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۵۰۴۰ پیامک کنند، شغل ایجاد نماید.

هلدینگ ۵۰۴۰، سال گذشته برای ۱۶۰۰ نفر شغل ایجاد و در دوران کرونا، ۲۱۳ نفر را استخدام کرد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4915623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha