۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲:۰۰

سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

۵ هزار مداح خوزستانی دارای پرونده داریم/ تجلیل از پیرغلام حسینی

۵ هزار مداح خوزستانی دارای پرونده داریم/ تجلیل از پیرغلام حسینی

اهواز ـ سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: پنج هزار مداح در خوزستان شناسایی شده‌اند که دارای پرونده در این اداره کل هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین احسان فرد آقایی پنجشنبه شب در حاشیه نشست شورای مداحان استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) و ضرورتی که برای شنیدن درد دل‌ها و مسائل صنفی مداحان در سطح استان خوزستان احساس می‌شد، نشستی صمیمانه و مشورتی با حضور جمعی از مداحان سرشناس استان در سنین مختلف برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه ضمن تجلیل از حسین آل مبارک و اهدای تندیس معنوی به این پیرغلام اهل بیت، با شهدا از جمله سردار شهید محمدرضا آل مبارک تجدید میثاق صورت گرفت.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان بیان کرد: در این نشست دغدغه‌ها و نکات مورد نظر و راهبردی در حوزه مداح‌ها و شعرای آئینی مورد بررسی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرد آقایی تصریح کرد: این جلسه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از کارکنان اداره کل در یک فضای صمیمانه نقطه نظرات، دغدغه‌ها و دیدگاه افراد مطرح و بنا شد در فضای مداحی در استان یک تفاهم مشترکی بین موضوعات و نیازهای مداحان که بالغ بر پنج هزار مداح شناسایی شدند و دارای پرونده مداحی در تبلیغات اسلامی استان هستند، شکل بگیرد تا ما شاهد حل برخی از مشکلات آسیب‌ها و تهدیدهایی که این قشر از اقشار تأثیر گذار را تهدید می‌کند، باشیم.

کد خبر 4919830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha