۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:

استان البرز در عملیات بیت المقدس ۲۷۰ شهید تقدیم انقلاب کرد

استان البرز در عملیات بیت المقدس ۲۷۰ شهید تقدیم انقلاب کرد

کرج - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: استان البرز در عملیات بیت المقدس ۲۷۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سلیمان رستمیان پیش از ظهر امروز در جریان سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران ویژه نکوداشت فاتحان شهید خرمشهر و ایثارگران عرصه سلامت و خبر که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: نقش البرز و مردم شهید پرور این خطه در کل دوران دفاع مقدس بی بدلیل است.

وی ادامه داد: استان البرز در عملیات بیت المقدس ۲۷۰ شهید و بیش از ۲۰۰ جانباز را به آرمان‌های نظام و انقلاب تقدیم کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به اینکه خرمشهر در زمان اشغال توسط دشمن بعثی با جمعیت حدود ۲۵۰ هزار نفر ساکن آن روزها دارای ارزشی استراتژیک برای کشور بود، گفت: ۵۷۸ روز خرمشهر در اسارت بود و در نهایت خرمشهر در سوم خردادماه فتح و آزادسازی شد.

وی با اشاره به اهمیت عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، افزود: وحدت، همدلی میان نیروهای مردمی، سپاه و ارتش، فرماندهی واحد و همچنین روحیه معنوی و از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران و جانبازان موجب آزادسازی خرمشهر شد.

به گفته رستمیان حماسه غرورآفرین دوران دفاع مقدس؛ دفاع رزمندگان ایرانی در خلق حماسه حفظ خاک کشور بود و خالق این افتخار شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند.

وی تاکید کرد: باید این روحیه در جامعه بماند که هنوز هم به این ایثار و از خودگذشتگی ها نیاز داریم و در دفاع از آرمان‌های انقلاب و حقوق مظلومان جهان کوتاه نمی آئیم.

کد خبر 4932579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha