۱۶ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۵۱

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مرکزی:

شنا در محدوده سازه‌های آبی استان مرکزی ممنوع است

شنا در محدوده سازه‌های آبی استان مرکزی ممنوع است

اراک- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مرکزی نسبت به خطر غرق شدگی به دنبال شنا در محدوده سازه‌های آبی استان شامل سدها، بندها وکانال‌های آب هشدار داد.

عزت الله آمره‌ای در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های خوب در ابتدای سال جاری و آبگیری سدها مردم با افزایش گرما به سدها و بندها و رودخانه‌های استان مراجعه می‌کنند که متأسفانه به غرق شدگی آن‌ها می‌انجامد.

وی ادامه داد: بنا به برداشت عمومی مردم، غرق شدگی ها فقط مربوط به کسانی است که فاقد مهارت شنا هستند، اما باید گفت حتی شناگران ماهر در این سدها و بندها غرق شده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مرکزی افزود: عوامل غرق شدگی در سدها، بندها شامل لایه بندی دمای آب در سدها، گل و لای انباشته شده در سدها و فشار آب در لایه‌های پایینی سدها است.

وی اظهار کرد: بسیاری سد و بند در استان وجود دارد که در بسیاری از آن‌ها آب ذخیره شده است و به شهروندان توصیه می‌شود از شنا کردن در سدها، بندها و رودخانه‌های استان بپرهیزند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مرکزی تاکید کرد: شهروندان عزیز به ویژه افراد ساکن در حاشیه تأسیسات آبی برای حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان به تابلوهای هشدار دهنده توجه کنند و خانواده‌ها در فصل تابستان بیشتر مواظب فرزندان خود باشند.

کد خبر 4941576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha