۱ تیر ۱۳۹۹، ۸:۳۳

استاندار همدان:

قرارگاه خاتم ظرفیتی برای انجام پروژه‌های ماندگار و تحول آفرین است

قرارگاه خاتم ظرفیتی برای انجام پروژه‌های ماندگار و تحول آفرین است

همدان - استاندار همدان گفت: قرارگاه خاتم ظرفیت بسیار مهمی در انجام پروژه‌های ماندگار و تحول آفرین دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی عصر شنبه در جلسه بررسی طرح‌های بسیج سازندگی استان همدان گفت: عمق اثربخشی فعالیت‌های بسیج سازندگی مشهود و اقدامات آن‌ها قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی باید بسیج سازندگی در کنار سایر مجموعه‌هایی که دغدغه پیشرفت، آبادانی و فقرزدایی دارند، ایجاد هم‌افزایی کند، گفت: اجرای هزار و ۶۰ طرح جهادی اثرگذار توسط بسیج سازندگی نشان از یک حرکت جهادی دارد.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران تا کنون توانسته بدون حاشیه، با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی، منشأ حرکت‌های جهادی گسترده‌ای باشد، گفت: پروژه‌هایی که سپاه پاسداران اجرایی کرده جامع بوده و بخش‌های گسترده‌ای از جمله مسکن، آب و فاضلاب، مراکز فرهنگی و مدارس را پوشش می‌دهد.

شاهرخی افزود: فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه پاسداران در جریان کنترل، پیشگیری و مقابله با کرونا از جمله مدیریت، اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های حمایتی قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری در جهت کار و تلاش مضاعف، از همکاری و ظرفیت‌های بسیج سازندگی استقبال می‌کنیم، گفت: قرارگاه خاتم ظرفیت بسیار مهمی در انجام پروژه‌های ماندگار و تحول آفرین دارد.

استاندار همدان افزود: می‌توان در مطالعه و اجرای طرح‌های مهم و ماندگاری همچون ساماندهی جاده بهار - علیصدر و بلوار جاده بهار به لالجین از توان و تجربه قرارگاه خاتم بهره گرفت.

شاهرخی همچنین در جلسه پیگیری وضعیت جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی دستگاه‌های اجرایی استان بر لزوم جذب اعتبارات در مهلت زمان قانونی تاکید کرد و گفت: اعتبارات باید در زمان مقرر و در محل قانونی هزینه شوند و اولویت با اتمام پروژه‌های نیمه تمام باشد

وی افزود: دانشگاه‌های استان همدان در اسرع وقت با همکاری و هماهنگی سازمان مدیریت استان و اداره کل اقتصاد و دارایی نسبت به باقی مانده جذب اعتبارات اقدام کنند

کد خبر 4953980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha