۲ تیر ۱۳۹۹، ۲۱:۰۸

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور:

نگاه غیرانقلابی بر حوزه فرهنگ سبب لجام‌گسیختگی فضای مجازی شده است

نگاه غیرانقلابی بر حوزه فرهنگ سبب لجام‌گسیختگی فضای مجازی شده است

بوشهر - رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با انتقاد از وضعیت لجام گسیختگی حوزه فرهنگ، خواستار یک نگاه انقلابی در این حوزه شد.

نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حل بسیاری از چالش‌ها و کاستی‌های موجود در سطح جامعه در گروه ارتقای شاخص‌های فرهنگی و دینی است.

وی افزود: حل لجام گسیختگی و تشتت موجود در حوزه‌های فرهنگی و به ویژه فضای مجازی ماحصل سطحی نگری و نگاه غیر انقلابی برخی مدیران و تصمیم گیران دولتی است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با تقدیر از مواضع صریح و انقلابی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در بیان مظلومیت حوزه فرهنگ کشور و حمایت از هیئت‌های مذهبی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نیاز است موضوع فرهنگ به عنوان یک اولویت کلان در رأس برنامه‌های تصمیم سازان و تصمیم گیران این عرصه قرار گیرد.

نوشادی بیان کرد: امیدواریم نطق انقلابی و بیانات ارزشمند رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در جمع وکلای مردم در خانه ملت فتح بابی در جهت خارج کردن مقوله‌های فرهنگی از محجوریت و مظلومیت فعلی و حمایت همه جانبه مادی و معنوی از فعالان فرهنگی است.

وی ادامه داد: مجموعه عظیم و گسترده هیئت‌های مذهبی کشور با حمایت قاطع از مواضع رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور آمادگی خود را برای استفاده و بهره گیری از ظرفیت گسترده هیئت‌های مذهبی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و ارتقای فرهنگی کشور اعلام می‌دارد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با تاکید بر برنامه‌های کلان هیئت‌های مذهبی در کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی و گره گشایی از مشکلات و آلام مردم و از جمله کمک به ازدواج آسان جوانان خواستار حمایت بیشتر حاکمیتی از هیئت‌های مذهبی کشور شد.

کد خبر 4955913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha