۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۳

مدیرکل اوقاف استان سمنان:

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم اوقاف استان سمنان برگزار می‌شود

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم اوقاف استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان- مدیرکل اوقاف استان سمنان با بیان اینکه مسابقات قرآنی اوقاف استان نوزدهم و بیستم تیرماه ۹۹ برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات در مرحله شهرستانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اوقاف استان سمنان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی با بیان اینکه مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم استان سمنان ۱۹ و ۲۰ تیر برگزار می‌شود، ابراز کرد: چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی استان به‌صورت منطقه‌ای در دو منطقه غرب و شرق استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی مربوط به منطقه شرق استان سمنان ویژه شرکت کنندگان شهرستان‌های دامغان، شاهرود، میامی و بخش بسطام است که به میزبانی شاهرود برگزار می‌شود، بیان کرد: در منطقه غرب استان نیز ویژه شهرستان‌های سمنان، سرخه، گرمسار، آرادان و مهدی‌شهر است که به میزبانی شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف استان سمنان گفت: چهل و سومین دوره مسابقات غرب استان در روز پنج‌شنبه ۱۹ تیرماه در دو گروه خواهران و برادران برگزار خواهد شد و مکان برگزاری مسابقات برادران در حسینیه امامزاده علی بن جعفر (ع) و محل برگزاری مسابقات خواهران در سالن اجتماعات ساختمان سردار سلیمانی (عصمتیه سابق) برگزار خواهد شد همچنین مسابقات منطقه شرق استان نیز در روزهای ۱۹ و ۲۰ تیرماه در سالن شهید بهشتی شاهرود برگزار می‌شود که روز ۱۹ ویژه مسابقات خواهران و روز ۲۰ به مسابقات برادران اختصاص دارد.

تدینی بیان کرد: آزمون کتبی مرحله استانی رشته تفسیر قرآن کریم، هم‌زمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۴ مردادماه در سطح استان سمنان برگزار می‌شود که مکان‌های برگزاری متعاقباً اعلام می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه دومین وقف جدید در سال ۹۹ مربوط به گرمسار ایجاد و در سامانه جامع اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه ثبت شد، گفت: یک واقف گرمساری همزمان با دهه مبارک کرامت در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یک باب منزل مسکونی خود به مساحت ۳۵۰ مترمربع را وقف کرد.

مدیرکل اوقاف استان سمنان با بیان اینکه ارزش مادی این ملک مسکونی بالغ‌بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون برآورد شده است، بیان کرد: این واقف خیراندیش نیت موقوفه خود را تأمین هزینه‌های تحصیل و دارو و درمان نیازمندان تعیین کرده است همچنین یک باب منزل مسکونی به مساحت ۳۵۰ مترمربع در گرمسار با نیت تأمین هزینه دارو و درمان نیازمندان و هزینه تحصیل دانش آموزان بی بضاعت این عمل خداپسندانه وقف شد.

کد خبر 4963096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha