۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۲

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان خبر داد

تشکیل شورای عالی ستایشگری در شهرستان کاشان

تشکیل شورای عالی ستایشگری در شهرستان کاشان

کاشان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان از تشکیل شورای عالی ستایشگری در شهرستان کاشان خبر داد و گفت: این شورا وظیفه نظارت بر کانون مداحان و سیاست گذاری فعالیت‌های کانون را بر عهده دارد.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان کاشان همزمان با سراسر کشور جمعه سوم مرداد در محل اداره تبلیغات اسلامی کاشان برگزار شد، اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبین برای عضویت در این کانون از ۲۱ تیرماه آغاز و تا ۲۵ تیرماه ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات کانون مداحان کاشان ۱۰ نفر به عنوان نماینده مداحان شهرستان کاشان انتخاب شدند، ابراز داشت: از این تعداد هفت نفر عضو اصلی و سه نفر عضو علی‌البدل بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۱۰ نفر مداح در سامانه این اداره ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: برنامه ریزی برای ارتقای سطح مداحی شهرستان، آسیب شناسی مداحی، اخلاق مداحی و آموزش‌های دوره‌ای از جمله برنامه‌های کانون مداحان است.

وی از تشکیل شورای عالی ستایشگری در شهرستان کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: این شورا که با عضویت چندین نفر از مداحان شهرستان کاشان همراه است وظیفه نظارت بر کانون مداحان و سیاست گذاری فعالیت‌های کانون را بر عهده دارد.

حجت الاسلام بصیرتی افزود: در پایان انتخابات کانون مداحان کاشان به ترتیب بیشترین کسب آرا جناب آقایان محمود شریفی، حسین ربانی، محمدباقر خندان، محمد سیاح راد، ابوالفضل آردیان، محمود حلوایی و ماشاالله صادقی به عضویت کانون مداحان کاشان درآمده و آقایان امیرحسین باقری، مهدی قاسمی و رضا براتی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

کد خبر 4981547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha