۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۲۶

مدیرمخابرات منطقه کردستان:

۹۳۸ روستای کردستان تحت پوشش تلفن همراه قرار دارند

۹۳۸ روستای کردستان تحت پوشش تلفن همراه قرار دارند

سنندج – مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در حال حاضر ۹۳۸ روستای کردستان تحت پوشش تلفن همراه قرار دارند.

به خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت ضمن یادآوری ساکنین روستای آویهنگ به لحاظ جمعیتی و نیاز آنها به خدمات مخابراتی، اظهار داشت: مخابرات منطقه بر اساس رسالت کاری و تعهدات خود در قبال مطالبه و نیازهای ارتباطی مشتریان نسبت به ارتقا و نصب تجهیزات نسل سوم (۳G) تلفن همراه دراین روستا اقدام نموده است.

وی به مبلغ سرمایه گذاری شده برای توسعه و تقویت شبکه ارتباطات سیار و رفع مشکلات احتمالی پوشش آنتن دهی و برخورداری مشتریان از خدمات مطلوب و شبکه پرسرعت همراه اول در روستای آویهنگ اشاره کرد و گفت: به منظور ارتقا و افزایش خدمات و سرویس‌های تلفن همراه در این روستا ۱۳ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

حکمت با اشاره به اینکه نصب تجهیزات جدید علاوه بر تجهیزات نسل دوم در راستای ارتقا سایت تلفن همراه به ۳G و فراهم نمودن پهنای باند اینترنت همراه در این روستا موجب پایداری و افزایش کیفیت در حوزه ارتباطات شده است، عنوان کرد: این مهم رضایتمندی مشتریان و جلب اعتماد آنها نسبت به خدمات و برند شرکت مخابرات ایران را به دنبال دارد.

وی با برشمردن ویژگی‌های نسل سوم تلفن همراه، اعلام کرد: کیفیت برتر خدمات اینترنت بر پایه ارائه سرویس‌های دیتا، انتقال سریع و مطمئن دیتا، توانایی تبادل حجم انبوهی از اطلاعات و چند برابر شدن سرعت اینترنت نسب به نسل قبلی خود از مزایای ۳G است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه شبکه ارتباطی در روستاهای استان، عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۹۳۸ روستای استان تحت پوشش خدمات تلفن همراه اول و یک هزار و ۶۰۱ روستا نیز دارای ارتباط مخابراتی هستند.

روستای آویهنگ از جمله روستاهای پرجمعیت استان کردستان بوده و این روستا در بخش کلاترزان شهرستان سنندج واقع شده است.

کد خبر 4984364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha