۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۰۲

از سوی دادگستری گلستان؛

خبر قطعی آب در کردکوی به دلیل نپرداختن بدهی تکذیب شد

خبر قطعی آب در کردکوی به دلیل نپرداختن بدهی تکذیب شد

کردکوی- دادستان عمومی و انقلاب کردکوی در پی انتشار برخی مطالب در فضای مجازی مبنی بر قطع آب شرب در برخی روستاهای این شهرستان به دلیل بدهی گفت که چنین خبری صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی انتشار برخی مطالب در فضای مجازی مبنی بر قطع آب شرب در برخی روستاهای شهرستان کردکوی به دلیل بدهی، دادگستری گلستان این خبر را تکذیب کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی در این خصوص اظهارکرد: پس از اطلاع از خبر، بلافاصله موضوع را از طریق اداره آب و فاضلاب کردکوی بررسی کردیم که طی پیگیری های انجام شده این اداره اعلام کرد، آب مشترکان این شهرستان قطع نشده است.

هادی عزیززاده افزود: بر اساس اعلام اداره آب با توجه به عدم پرداخت آب بها از سوی برخی از شهروندان به مدت هفت تا ۱۰ سال، اداره آب و فاضلاب برای مطالبه آب بهای معوق اقدام به انسداد حساب های بانکی حدود ۱۵ نفر از مشترکان از طریق اجرایی ثبت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه دستور قضایی مبنی بر قطع آب یا انسداد حساب های بانکی افراد صادر نشده است، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی و با دستور رییس کل دادگستری استان گلستان به اداره آب و فاضلاب شهرستان کردکوی اعلام شد بلافاصله برای رفع مشکل این مشترکان اقدام کنند.

عزیززاده در پایان سخنان خود بیان کرد: در صورت اینکه فردی مدعی قطع آب است، می تواند برای پیگیری موضوع به دادسرا مراجعه کند.

آب روستاهای کردکوی قطع نشده است

فرماندار کردکوی هم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: آب شرب چه ساکن روستا و چه شهر قطع نشده است.

ابراهیم قدمنان گفت: برخی از روستاییان معوقات زیادی دارند اما همچنان آب آنها وصل بوده و مشکلی ندارند.

وی توضیح داد که برخی از روستاییان حدود سه سال و یا بیشتر هیچ پولی به آب و فاضلاب پرداخت نکرده و برای تأمین هزینه ها از آنها خواسته شده آب بهای خود را بپردازند.

طبق گفته قدمنان ۳۲ روستا در کردکوی وجود دارد که از برخی از روستاها هیچ آب بهایی دریافت نمی شود.

کد خبر 4991096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha