۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۲۵

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

اسامی مشمولان دریافت وام ودیعه مسکن فردا به بانک ها اعلام می شود

اسامی مشمولان دریافت وام ودیعه مسکن فردا به بانک ها اعلام می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: روند معرفی متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه اجاره به ۱۹ بانک و مؤسسه اعتباری از فردا ۲۱ مرداد آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت‌خواه با اشاره به زمان معرفی متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه اجاره به بانک‌ها اظهار داشت: متقاضیان واجد شرایط که نسبت به تکمیل اطلاعات وام اجاره مسکن اقدام کرده‌اند، این تکمیل اطلاعات تا بیستم مردادماه ادامه دارد.

وی افزود: در همین راستا از فردا ۲۱ مرداد ماه معرفی به بانک مطابق اعلام معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی آغاز می‌شود تا متقاضیان نسبت به تکمیل پرونده خود در بانک‌های عامل (۱۷ بانک و ۲ مؤسسه اعتباری) مطابق با اعلام بانک مرکزی اقدام کنند.

وی گفت: بر اساس سهمیه‌ای که هر بانک دارد، متقاضی می‌تواند شعبه بانک مورد نظر خود را مشخص کند.

محبت خواه زمان پرداخت تسهیلات وام اجاره را مربوط به سیستم بانکی دانست و افزود: بازپرداخت اقساط این تسهیلات برای تهرانی‌ها ماهانه ۵۴۰ هزار تومان و برای کلانشهرها ۳۲۰ هزار تومان و سایر شهرها ۱۶۰ هزار تومان است.

وی اعلام مشخصات افراد واجد شرایط را منوط به تصمیم نهایی وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی عنوان کرد و گفت: با توجه به سرعت اقدامات معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی به زودی مشخصات افراد واجد شرایط مطابق برنامه زمان بندی پالایش و اعلام خواهد شد.

کد خبر 4996277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      1 1
      با سلام من برا ودیعه ثبت نام کردم ولی یک ماهه به تخلیه خانه مونده ومن هنوز خونه ی جدیدی نگرفتم که کد رهگیری بگیرم .تکلیف من چیه ؟؟؟؟
    • نامجوی IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      1 0
      من امروز 25 مرداد به چندین شعبه ملت و ملی مراجعه کردم. و همه شعب ها میگن هیچ بخشنامه و ابلاغیه ای در خصوص وام ودیعه برای ما نیومده. من منزل اجاره کردم و مهلت چندروزی بیشترندارم تا مبلغ رهن به موجربدم
    • مصطفی IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      1 0
      چرا پس بانک مسکن میگوید در خصوص وام ودیعه اجاره مسکن به ما بخشنامه نشده در صورتی که سامانه من را به بانک ارجاع داده
    • ۰۳۲۲۵۷۲۰۵۳ NL ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      0 0
      بانک من مشخص شده ...مراجعه کردم...اما اسم من در لیست نبود...چیکار کنم؟