۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۳۸

فرمانده قرارگاه منطقه غرب کشور نیروی زمینی ارتش:

دانش و توان تسلیحاتی ایران ظرفیت صادرات به کشورهای منطقه را دارد

دانش و توان تسلیحاتی ایران ظرفیت صادرات به کشورهای منطقه را دارد

سنندج - فرمانده قرارگاه منطقه غرب کشور نیروی زمینی ارتش گفت: با تکیه بر دانش تسلیحات نظامی دانشمندان ایرانی نه تنها نیاز خود را فراهم کرده بلکه امکان صدور این دانش را به کشورهای منطقه داریم.

به گزارش خبرنگار مهر,، امیر سرتیپ فرهاد آریانفر ظهر امروز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ٢٨ پیاده کردستان، اظهار داشت: نیروهای مسلح در بالاترین اندازه از آمادگی قرار دارند و دشمن اگر تعدی نکرده به واسطه این آمادگی و هدایتگری رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: با اقتدار نیروهای مسلح همچنان این صلابت و عظمت ملت عزیز را پشتیانی و از هیچ کوششی تا آخرین قطره خون دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب کشور نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه ارتش شهدایی در سوریه تقدیم نظام کرده است، ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی به تدارکات و پشتیبانی جبهه مقاومت پرداخته بوده و به این کار ادامه می‌دهد.

امیر آریانفر با بیان اینکه نیروهای مسلح در مقابل دشمن زبون ایستادگی کرده‌اند، یادآور شد: این ایستادگی در حال توسعه و گسترش است.

وی با اشاره به اینکه مفتخریم که در خدمت ولی امر مومنین جهان و پرچم دار ام القرای جهان اسلام و مستضعفان دنیا هستیم، بیان کرد: خدا را شاکریم که سربازان این عالم بزرگ و سالار همه نیروهای مسلح و شیفتگانی که اسلام را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند هستیم و در این مسیر در انجام وظایف خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب کشور نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران استمرار راه انبیا و راه حق است، گفت: شیاطین در طول تاریخ در مقابل جبهه حق قد علم کرده بودند اما به لطف خدا همیشه جبهه حق پیروز بوده است.

امیر آریان فر با تاکید بر اینکه اقتدار و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران بر گستره آسیای غربی و حتی جهان گسترش یافته است، اظهار داشت: از ۱۴ نقطه استراتژیک دنیا دو نقطه در دست ایران است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان در صحنه‌های جهان به عنوان متغیری تاثیرگذار به اهداف خود دست پیدا می‌کند.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب کشور نیروی زمینی ارتش با اشاره به یکی از این نشانه‌های اقتدار کشور، ادامه داد: استکبار جهانی وقتی مورد آماج موشکی عزیزان سپاه قرار می‌گیرد از پاسخ ناتوان است و زمانی هم که پهپاد آنها توسط ارتش رصد و توسط سپاه منهدم می‌شود نمی‌تواند کاری از پیش برد.

امیر آریان فر با اشاره به اینکه در حال توسعه قدرتیم که به واسطه هدایت داهیانه رهبر کل قوا است، یادآور شد: این توسعه به واسطه حضور مردم مومن و با صلابت ایران و توان نیروهای مسلح بوده است.

وی بیان کرد: به لطف خون سردار سلیمانی که در جبهه مقاومت فرمانده‌ای تاثیرگذار بود امروز ارتشی به اندازه جبهه مقاومت داریم.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب کشور نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش مقتدری داریم که پشتوانه آن علاوه بر الطاف الهی تمام مردم جبهه مقاومت است.

امیر آریان فر با بیان اینکه دشمن در جبهه دیپلماتیک هم شکست خورد، اظهار داشت: امروز دیگر جهان همراه استکبار نیست.

وی افزود: باوجود راه‌اندازی جنگ نرم و روانی دشمن علیه مردم ایران، آنها محکوم به شکست هستند و آثار آن را در روابط مختلف در جهان، در جبهه نظامی و بخش‌های دیگر در حال مشاهده‌ایم.

گفتنی است در این مراسم امیر سرتیپ حمیدرضا رحمت‌پور به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشگر ٢٨ پیاده ارتش جمهوری اسلامی معرفی شد و از خدمات امیر سرتیپ سعید اثنی عشریه تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5003774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha