فعالان اماراتی:

آغاز دوره نکبت در امارات/ یک روز سیاه در تاریخ کشور رقم زده شد

آغاز دوره نکبت در امارات/ یک روز سیاه در تاریخ کشور رقم زده شد

فعالان سیاسی و حقوقی اماراتی به شدت مخالفت خود را با نخستین پرواز مستقیم میان رژیم صهیونیستی و امارات که روز گذشته صورت گرفت، نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین پرواز مستقیم میان رژیم صهیونیستی و امارات که روز گذشته صورت گرفت نه تنها موجی از واکنش‌های منفی را در میان فعالان عرب به دنبال داشته بلکه فعالان اماراتی نیز مخالفت خود را با این اقدام در فضای مجازی نشان دادند.

این فعالان اعلام کردند که اقدام ابوظبی، رقم زدن یک روز سیاه در تاریخ امارات و لجن مال کردن خاک این کشور و خیانت به آرمان فلسطین محسوب می‌شود.

«احمد الشیبه النعیمی» فعال سیاسی اماراتی با انتشار یک پست توئیتری نوشت: ورود هواپیمای متعلق به رژیم صهیونیستی به امارات، خیانت به قانون اساسی و ملت این کشور به شمار می‌رود. با این اقدام خاک امارات لجن مال شده است. عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی یک خیانت به شمار می‌رود.

«عبدالله الطویل» فعال حقوقی اماراتی نیز نوشت: با این تصاویر دردناک از سوی ابوظبی می‌توانم بگویم من برای سرزمینم که نابود شده است می گریم. یک شکست جدید برای کشور من رقم زده شد.

«حمد الشامسی» یک فعال سیاسی اماراتی دیگر نیز نوشت: برای من به عنوان یک اماراتی، این آغاز دوره نکبت در کشور است.

وی همچنین نوشت: بر روی این هواپیمای اسرائیلی نام روستایی حک شده که در برابر اشغالگران صهیونیست به مدت ۶ ماه مقاومت کردند اما بعد از معاهده صلح میان مصر و رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۴۹ این روستا به اشغالگران صهیونیست تحویل داده شد. صهیونیست‌ها به محض به دست گرفتن این روستا، ساکنان آن را با وحشی گری بیرون کردند.

کد خبر 5012736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      0 0
      ایران بایدازهرگونه موادغدایی به امارت جلوگیری کنداگراتفاقی هم برای امارت افتادایران نباید کمک بکند