۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۳۸

برای حضور در لیگ کشتی؛

دلایل انصراف تیم ارومیه و انتقال امتیاز به استقلال تشریح شد

دلایل انصراف تیم ارومیه و انتقال امتیاز به استقلال تشریح شد

مدیرعامل باشگاه دریاچه ارومیه گفت: با توافق صورت گرفته، بعد از انصراف تیم دریاچه ارومیه، امتیاز این باشگاه در لیگ برتر کشتی آزاد به استقلال واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد کیانی مدیرعامل باشگاه دریاچه ارومیه در واکنش به برخی شائبه‌های مطرح شده پیرامون پیوستن کشتی‌گیران تحت قرارداد این تیم به تیم های دیگر اظهار داشت: با حمایت ایراندوست، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی قرار بود بعد از اخذ میزبانی جام باشگاه های جهان در لیگ برتر کشتی آزاد هم نماینده ای داشته باشیم، اما چندی پیش به این نتیجه رسیدیم تمرکز خود را روی میزبانی از جام باشگاه های جهان بگذاریم و خودمان را برای این رقابت ها آماده کنیم. به همین خاطر از لیگ برتر انصراف دادیم.

وی افزود: قبل از اینکه انصراف بدهیم، از ورود باشگاه استقلال به لیگ برتر کشتی آزاد باخبر شدیم و با توجه به مذاکرات صورت گرفته، قرار شد امتیاز حضور ما به استقلال واگذار شود. بنابراین کشتی‌گیرانی که با تیم دریاچه ارومیه قرارداد داشتند، به باشگاه استقلال منتقل شدند. کادرفنی و سرپرستی ما هم با استقلالی ها به توافق رسیدند و هماهنگی های لازم در این رابطه انجام شد.

مدیرعامل باشگاه دریاچه ارومیه در ادامه عنوان کرد: اتفاقاً خوشحالیم که با رایزنی های سازمان لیگ، باشگاه بزرگی همچون استقلال امسال در لیگ برتر کشتی آزاد شرکت کرد. این اتفاق خوبی برای کشتی ایران بود. یک کار حرفه ای صورت گرفت و در انتقال امتیاز باشگاه مشکلی وجود نداشت. این اتفاق کاملاً با رضایت طرفین انجام شد.

کیانی در پایان گفت: اگر ویروس کرونا اجازه دهد و مسابقات طبق برنامه پیش برود، برنامه های خوبی برای میزبانی از جام باشگاههای جهان داریم و در آن رقابت ها با توجه به میزبانی تیمداری هم خواهیم کرد.

کد خبر 5015809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha