۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۲۳

گزارش مهر از وضعیت استقلال؛

از خریدهای پر حرف و حدیث تا وعده‌های عملی نشده و خبرهای جذاب!

از خریدهای پر حرف و حدیث  تا وعده‌های عملی نشده و خبرهای جذاب!

باشگاه استقلال که در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، صرفنظر از پیگیری‌های بازگشت آندره استراماچونی با حواشی و بحران‌هایی روبرو است که باعث نگرانی هوادارانش شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که موضوع روز و داغ هواداران استقلال بازگشت احتمالی استراماچونی به نیمکت این تیم است، در حاشیه پررنگ شدن این خبر آبی‌ها با حاشیه‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. مشخصاً استقلالی‌ها روزهای خوشی را سپری نمی‌کنند و نگرانی هواداران این تیم هم چندان بی‌مورد نیست.

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از تحمل هجمه‌ای سنگین از انتقادات هواداران در پستی اینستاگرامی با تاکید بر ساخت تیمی کهکشانی، به آنها وعده اخباری جذاب در روزهای شنبه و یکشنبه داد.

استقلالی‌ها که بعد از فینال جام حذفی رسماً وارد بازار نقل و انتقالات شدند، تاکنون تنها یک بازیکن یعنی رشید مظاهری را به صورت رسمی به خدمت گرفته‌اند که این بازیکن تحت شکایت تراکتور بوده و احتمال محرومیت ۶ ماهه برای او وجود دارد.

محمد حسین مرادمند و سعید واسعی هم دیگر بازیکنان مد نظر استقلال هستند که گویا مذاکرات مفصلی هم با آنها صورت گرفته و توافق نهایی هم به دست آمده. اما دو باشگاه پیکان و شهرخودرو هنوز رضایتنامه این دو بازیکن را صادر نکرده‌اند تا حضور آنها در بین آبی‌ها نیز در ابهام قرار داشته باشد.

به جز این خریدهای حرف و حدیث دار، آبی‌ها روی چند بازیکن دیگر هم دست گذاشته‌اند که از جمله می‌توان به بابک مرادی، امیر حسین کریمی، متین کریم زاده و… اشاره کرد. بازیکنانی که هیچ کدامشان از ستاره‌های لیگ نبودند و مطرح شدن نام اینها باعث خوشحالی هواداران نشد. البته کریمی در نهایت راهی تیم شهرخودرو شد.

با این که در آشفته بازار نقل و انتقالات از چند ستاره مثل اشکان دژآگه، رضا اسدی و احسان حاج صفی به عنوان خریدهای جدید استقلال نام برده می‌شود، اما هیچ یک از این نفرات تاکنون به استقلال نزدیک نشده‌اند.

آبی‌ها که در روزهای اخیر اخبار خوب نقل و انتقالاتی نداشته و با مقایسه عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه خود با باشگاه رقیب بیشتر دچار یاس و نا امیدی می‌شوند، با معضل دیگری مواجه هستند و آن هم عدم تمدید با چند بازیکن که قراردادشان به اتمام رسیده و جدایی طلبی بازیکنان مهم و کلیدی مثل علی کریمی و عارف غلامی می‌باشد. ضمن این که برخی از پالس‌ها نیز برای جدایی از سوی چند بازیکن دریافت شده است.

در حالی هواداران استقلال در انتظار دریافت اخبار جذاب بودند، نه تنها اخباری جز قراردادهای حرف حدیث دار با مظاهری، مرادمند و واسعی نشنیدند، بلکه اخبار ناخوشایندی مثل فسخ یک طرفه قرارداد بازیکنان، بسته بودن پنجره نقل و انتقالات به دلیل بدهی به شفر و عدم امکان استفاده از خریدهای جدید در آسیا را دریافت کردند.

تمرین استقلال از روز دوشنبه با حضور مجید نامجو مطلق به عنوان سرمربی آبیها آغاز شد که در این جلسه تمرین تعدادی از بازیکنان اصلی و کلیدی حضور نداشتند و اکثریت در اختیار جوان‌ترها قرار داشت.

هواداران استقلال در روزهای شنبه و یکشنبه و حتی دوشنبه هیچ خبر جذابی دریافت نکردند و همچنان انتظار می‌کشند تا ببینند سرنوشت تیم شان چه می‌شود.

کد خبر 5018715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha