۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۴۱

مدیرکل زندان‌های همدان عنوان کرد:

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی توسط گروه جهادی در زندان همدان

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی توسط گروه جهادی در زندان همدان

همدان - مدیر کل زندان‌های همدان از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی گروه جهادی «منتظران ظهور» در زندان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پژمان پروین ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از حضور دندان پزشکان گروه جهادی «منتظران ظهور» به مدت سه روز در زندان همدان خبر داد.

وی گفت: در راستای تاکید رئیس سازمان زندان‌های کشور مبنی بر توسعه هرچه بیشتر خدمات درمانی و همچنین حضور نیروهای جهادی و پزشکان خیر در زندان‌ها، مقرر شد دندان پزشکان گروه جهادی منتظران ظهور به مدت سه روز در زندان همدان حضور یابند.

وی افزود: در این برنامه که از فردا به مدت سه روز اجرا می‌شود تعدادی از دندان پزشکان گروه جهادی منتظران ظهور برای اولین بار در زندان همدان حضور خواهند یافت و به مشکلات دندان پزشکی زندانیان رسیدگی می‌کنند.

پژمان پروین ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی و مجاهدت و از خود گذشتگی جامعه پزشکی و کادر درمانی و بهداشتی طی ماه‌های اخیر و در پی شیوع بیماری کرونا، یادآور شد: مشارکت گروه‌های جهادی منتظران ظهور در قالب طرح خدمت رسانی و به صورت داوطلبانه به زندانیان نیازمند مجاهدتی عظیم برای این گروه محسوب می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: خدمات این گروه دندان پزشکی جهادی به زندانیان همدان به صورت داوطلبانه و رایگان بوده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ۲۶و۲۷و۲۸ شهریور ماه سال جاری در زندان همدان صورت خواهد گرفت.

کد خبر 5025128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha