۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۲۸

فرماندار شاهرود:

شهرداری‌ها موج تبلیغاتی مبارزه با کرونا را راه‌اندازی کنند

شهرداری‌ها موج تبلیغاتی مبارزه با کرونا را راه‌اندازی کنند

شاهرود- فرماندار شاهرود بابیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی و مقابله با کرونا قرار داریم، گفت: شهرداری‌ها باید موج تبلیغاتی مبارزه با کرونا را راه‌اندازی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر فخری عصر یکشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه مدیریت شهری شهرستان شاهرود به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهر ضمن بیان اینکه امروز شاهدیم که کرونا بر تمامی امور و اقدامات تأثیر گذاشته است، ابراز داشت: این مهم می‌طلبد تا تعیین اولویت‌ها و برنامه‌ریزی، بر اساس مقابله با بیماری کرونا صورت گیرد.

وی ضمن بیان اینکه امروز اهمیت اقدامات پیشگیرانه در بحث مقابله با کرونا ویروس بیش از گذشته شده است، افزود: شهرداران باید همانند مرحله اول، اولویت اصلی خود را در خصوص این مهم قرار دهند تا بتوانیم در جبهه پیشگیری موفق باشیم.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه سلامت و امنیت همواره باید اولویت اول در مجموعه اقدامات و امور قرار گیرد، ابراز داشت: امروز با توجه بااینکه در جنگ اقتصادی و مقابله با کرونا به صورت توأمان قرار داریم محوریت برنامه‌ریزی‌ها باید بر این اساس انجام شود.

وی بابیان اینکه زمانی ایجاد خدمات رفاهی و ارائه خدمات مطلوب ارزشمند است که مردم در امنیت و سلامت باشند، افزود: شهرداری‌ها باید در بحث تبلیغات همچون مرحله اول، راه‌اندازی موج تبلیغاتی را در دستور کار قرار دهند و فضاسازی محیطی برای فرهنگ‌سازی مقابله با کرونا ویروس و حساس سازی مردم در امر پیشگیری پیگیری شود.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه روزگاری نماد جبهه و جنگ مبارزه با دشمن، چفیه هایی بود که بر گردن رزمندگان اسلام قرار می‌گرفت، اضافه کرد: امروز نماد مبارزه، ماسک بر صورت و اقدامات در حوزه مقابله با بیماری کرونا به شمار می‌رود که البته همراهی مردم و دست انداران مقابله با این بیماری در شهرستان شایان تقدیر است.

کد خبر 5028611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha