۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۹

مالک باشگاه شهر خودرو بیان کرد:

پیشنهاد استقلال به رحمتی/ توقع ما قهرمانی در سال سوم است

پیشنهاد استقلال به رحمتی/ توقع ما قهرمانی در سال سوم است

مشهد ـ مالک باشگاه شهر خودرو با بیان اینکه توقع ما از رحمتی قهرمانی در سال سوم است، گفت: رحمتی از استقلال هم پیشنهاد سرمربی گری دارد ولی با ما قرارداد سه ساله بسته است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد حمیداوی ظهر امروز در نشست خبری در مشهد با اشاره به اینکه در جذب اصحاب رسانه کوتاهی کردیم، آن‌ها همیشه همراه ما بوده‌اند، گفت: کسانی که از ما انتقاد کردند، باعث شدند تا در باشگاه فعال‌تر باشیم و به‌روزتر عمل کنیم.

مالک باشگاه شهر خودرو با اشاره به برد پرسپولیس مقابل النصر عربستان، گفت: به یحیی گل‌محمدی، هواداران پرسپولیس و تمام ایران تبریک میگویم، پرسپولیس پرچمدار ایران در باشگاه‌های آسیا است، امیدوارم با قهرمانی افتخاری دیگر کسب شود.

حمیداوی با بیان اینکه از مسئولین خواستیم فقط یک زمین تمرین به باشگاه بدهند، اظهار کرد: روز اول تعهد دادم اجازه انتقال امتیاز باشگاه به استان دیگر را ندارم و فقط گفتم یک زمین تمرین دهید نه به من بلکه به باشگاه، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و آستان قدس نیز همکاری را لازم را داشته‌اند، اما واقعیت این است استادیوم خالی را ۹۰ میلیون پول می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه برای معروف شدن نیامده‌ام و اگر موفقیتی حاصل شود این نام باشگاه است که می‌ماند، اظهار کرد: تاجایی که جان دارم در این شهر می‌مانم کمی باورش سخت است، اما تا الان نفعی نبرده‌ام.

مالک باشگاه شهر خودرو با بیان اینکه رحمتی از استقلال هم پیشنهاد سرمربی گری دارد ولی با ما قرارداد سه ساله بسته است، افزود: توقع ما از رحمتی قهرمانی در سال سوم است.

حمیداوی در ادامه افزود: دو سال است که در فوتبال مطرح هستیم اگر بزرگتر از من را هم بیاورید، تنها نمی‌تواند کاری انجام دهد. خراسان ۵۰ ملی پوش به فوتبال داده، رحمتی از شهامت خود استفاده می‌کند و به بازیکنان جوان میدان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه فوتبال یک صنعت است و فدراسیون نباید قانونی بگذارد که نتوان یک بازیکن جذب کرد، ادامه داد: مرادمند با ما قرارداد دارد اما سرتمرین حاضر نمی‌شود، چرا که پیشنهاد 12 میلیاردی از تیم‌های پایتخت دارد. اگر بتوانیم بازیکن می‌فروشیم، مرادمند را فروختیم که فرشاد فرجی بتواند بازی کند؛ نگاه ما به آینده است، لذا باید به جوانان میدان دهیم.

مالک باشگاه شهر خودرو، بیان کرد: گلایه‌ من از تیم‌های دولتی است، هافبکی زرد می‌پوشیده، ۶۰۰ میلیون به توافق رسیده اکنون سبز می‌پوشد و هفت میلیارد قرارداد بسته است.تیم‌های دولتی کمر ما را شکسته‌اند، سه باشگاه تراکتور، نساجی و خراسان از جیب شخصی هزینه می‌کنند.

حمیداوی ادامه داد: من شخصاً با رحمتی خواهم ماند، همانطور که با سرآسیایی ماندم اما استعفا داد، هرموقع که برگردد عضو باشگاه است.

مالک باشگاه شهر خودرو با اشاره به اینکه ما وظیفه داریم رو به جلو نگاه کنیم، اما امسال قهرمان نخواهیم شد، گفت: ما ۴۳ میلیارد بدهی داشتیم که ۸۵درصد از ۴۳میلیارد را پرداخت کردیم پنجره هم باز است و مشکلی برای قرارداد نداریم. ۶ میلیارد هم از پرسپولیس چک گرفتیم که شکایت کردیم و امیدواریم سریعتر این پول را نقد کنیم.

کد خبر 5039913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha