۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۳۸

اخبار کوتاه انتظامی همدان؛

کشف ۲۵۰۰ قطعه مرغ قاچاق در بهار/سارق حرفه‌ای خودرو دستگیر شد

کشف ۲۵۰۰ قطعه مرغ قاچاق در بهار/سارق حرفه‌ای خودرو دستگیر شد

همدان - کشف ۲۵۰۰ قطعه مرغ قاچاق در بهار، دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در همدان و دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره در نهاوند عناوین اخبار انتظامی همدان است.

به گزارش خبرنگار مهر؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف دو هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان بهار حین کنترل و پایش محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو دو هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: مرغ‌های کشف شده به پست قرنطینه اداره دامپزشکی شهرستان بهار تحویل شد تا در شبکه قانونی توزیع قرار گیرد.

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در این استان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی اسد بیگی گفت: مأموران انتظامی روز گذشته در پی کنترل وسایل نقلیه عبوری در ابتدای ورودی شرقی شهر همدان به یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک شدند که در استعلام صورت گرفته مشخص شد، دارای سابقه سرقت از شهرستان شهریار است.

وی با اشاره به اینکه با بکارگیری شگردهای پلیسی خودرو مذکور متوقف و راننده دستگیر و به پلیس آگاهی استان همدان منتقل شد، افزود: در بررسی‌ها مشخص شد متهم دارای ۱۵ فقره سابقه کیفری است و در بازرسی از خودرو وی، سه جفت دستکش، یک جفت کلاه، ماسک، یک عدد قلم فولادی، شش دستگاه گوشی و ۱۰ عدد سیم کارت، یک عدد سنگ محک جهت تشخیص طلا، ترازوی توزین طلا و یک عدد چاقو کشف شد.

سرهنگ اسدبیگی ادامه داد: سارق در اظهاراتش گفت سال ۹۷ پس از آزادی از زندان بلافاصله به تهران و اطراف آن رفتم و چندین فقره سرقت خودرو، منزل و داخل خودرو را انجام دادم و خودروهای مسروقه را برای فروش به یکی از شهرهای غربی کشور انتقال می‌دادم.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با بیان اینکه پس از تکمیل پرونده، متهم برای بدرقه به پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل زندان شد، گفت: با همکاری شهروندان و کسبه، اکثر معابر و اماکن شهر همدان مجهز به پایش تصویری شده‌اند که این موضوع تا حد بسیار زیادی در کاهش جرایم مؤثر خواهد بود.

دستگیری ۴ توزیع کننده مواد مخدر در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری چهار توزیع کننده مواد مخدر و کشف مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فروشندگان مواد مخدر در سطح رزن طرح پاکسازی نقاط آلوده و ارتقا امنیت اجتماعی در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی زمان و محل فعالیت این افراد شناسایی و در همین ارتباط با اجرای چند مرحله مأموریت مختلف، چهار نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر سطح شهرستان دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: از والدین درخواست می‌شود مهارت نه گفتن به درخواست‌های نابجای افراد سود جو را به فرزندان خود بیاموزند.

دستگیری ۱۸ متهم در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۱۸ متهم در نتیجه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی پلیس در سه روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری بیان کرد: در پی استمرار اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی پلیس، به ویژه منطقه‌ای که با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان انجام می‌شود، یگان‌های انتظامی شهرستان اسدآباد با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

وی افزود: در اجرای این طرح علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر، چهار معتاد و خرده فروش مواد مخدر، چهار نفر جلبی، چهار سارق و شش نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر شدند.

دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره توسط مأموران این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان نهاوند، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا، مأموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و اطلاعاتی یک سارق سابقه دار را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

ساکی عنوان کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های فنی به چهار فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری ۵ توزیع کننده مواد مخدر در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر، از دستگیری ۵ نفر از اعضای دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر شیشه و تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی، در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر صنعتی و سنتی، با انجام کار اطلاعاتی دقیق، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر از فعالیت ۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: مأموران در ۲ طرح ضربتی و غافلگیرانه، ۵ نفر از اعضا این دو باند را شناسایی و دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنان، ۵۴۵ گرم مواد مخدر شیشه، ۶۵۰ گرم تریاک و ۳۵ گرم شیره تریاک کشف و ۳ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه هر ۵ متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، با تقدیر از دستگاه قضائی به سبب حمایت‌های مجدانه در برخورد با این بلای خانمانسوز، گفت: مبارزه با مواد مخدر از اولویت‌های ناجا است و برخورد قاطعانه و فراگیر با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 5044806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha