۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۱۸

اولین خانه هلال عشایر در استان بوشهر افتتاح شد

اولین خانه هلال عشایر در استان بوشهر افتتاح شد

بوشهر - به مناسبت روز عشایر، اولین خانه هلال عشایری در استان بوشهر در شهرستان دشتی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر صبح سه‌شنبه در این آئین اظهار داشت: خانه‌های هلال روستایی در راستای توسعه آموزش‌های مهم همگانی و کمک‌های اولیه تشکیل شده است.

غلامرضا حاجیانی ادامه داد: این خانه‌ها راه‌اندازی شده است تا در حوادث غیرمترقبه سرعت و کیفیت پاسخگویی به حوادث را افزایش دهد، خانه‌های هلال روستایی موجب کیفیت بخشی به خدمات جمعیت هلال احمر در روستاها و مناطق محروم می‌شود.

وی با اشاره به راه اندازی اولین خانه هلال عشایری در استان بوشهر در شهرستان دشتی افزود: ترویج و گسترش خانه‌های هلال روستایی در سراسر کشور در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه خانه هلال روستایی گلچینی از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در روستا است ادامه داد: خانه‌های هلال روستایی به عنوان پل ارتباطی اهالی روستا و جمعیت هلال احمر هستند.

وی ضمن تشکر از فعالیت‌های شورای اجرایی گفت: شهرستان دشتی با توجه به موقعیت استراتژیک به‌عنوان دومین کانون اسکان عشایر کوچ رو و ساکن در استان بوشهر است.

اولین خانه هلال عشایر با تلاش‌های شورای اجرایی، کارکنان شعبه جمعیت هلال احمر، فرمانداری و اداره عشایر شهرستان دشتی راه اندازی شد.

کد خبر 5047244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha