۲۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۸

استاندار قم تاکیدکرد؛

ضرورت حمایت واقفان از فعالیت نخبگان علمی و اقتصاد دانش بنیان

ضرورت حمایت واقفان از فعالیت نخبگان علمی و اقتصاد دانش بنیان

قم- استاندار قم حمایت واقفان از نخبگان علمی و اقتصاد دانش بنیان را ضروری عنوان کرد و افزود: خیرین و واقفان می‌توانند در شرایطی کنونی شیوع کرونا به جبهه سلامت نیز کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست ظهر یکشنبه در دیدار مدیران اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم ضمن تبریک هفته وقت با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب وقف در استان قم گفت: اماکن و بقاع متبرکه جز جاذبه‌های معنوی قم محسوب می‌شوند چراکه سالانه بیش از ۲۰ میلیون زائر داخلی و خارجی به شهر مقدس قم برای زیارت امامزادگان مشرف می‌شوند.

استاندار قم ضمن تاکید بر احیا و اعتلای فرهنگ وقف، باورهای دینی مردم بستر مناسبی برای گسترش امر وقف دانست و افزود: می‌توانیم با جهت دهی به این باورها زمینه روزآمدی، بهنگام سازی و کارآمدی بیشتر در امور خیریه را فراهم کنیم.

وی فرهنگ سازی برای اهتمام خیرین به حمایت از علم و دانش، نخبگان علمی و اقتصاد دانش بنیان ضروری عنوان کرد و افزود: خیرین و واقفان می‌توانند در شرایطی کنونی شیوع کرونا به جبهه سلامت نیز کمک کنند.

کد خبر 5050943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      0 0
      بانک ها، بخش خصوصی، سازمان های مردمی، بنگاه های خیریه و مذهبی سهم خود در اقتصاد خرد را افزایش دهند و اداره اقتصاد خرد را برعهده بگیرند تا تمرکز دولت‌ها بر سیاست گذاری صحیح و اداره اصولی اقتصاد کلان باشد و از هزینه های بودجه نیز کاسته شود، برای نخبگان علمی هم نیازمندیم پژوهشکده های انتفاعی ایجاد کنیم