۱۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۰۶

رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد:

معرفی شرکت‌های خریدار کینوا به کشاورزان سمنانی/ تأمین بازار فروش

معرفی شرکت‌های خریدار کینوا به کشاورزان سمنانی/ تأمین بازار فروش

سمنان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان با اشاره به‌ضرورت توسعه کشت گیاه باارزش کینوا در استان گفت: شرکت‌های خریدار این محصول به کشاورزان سمنانی باهدف تأمین بازار فروش محصول معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن میرعماد بعدازظهر پنجشنبه در نشست کشاورزی دانش‌بنیان استان سمنان به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان اظهار داشت: توسعه کشت محصول کم آب‌برو باارزش کینوا در سمنان به‌عنوان یک رویکرد مهم دنبال می‌شود.

وی تأمین بازار فروش این محصول را از مهم‌ترین دغدغه‌های کشاورزان در این راستا برشمرد و افزود: معرفی شرکت‌های خریدار کینوا به کشاورزان سمنان باهدف تأمین بازار فروش و رفع این دغدغه از کشاورزان در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه شرایط آب و هوایی این استان برای کشت گیاه کینوا بسیار مطلوب است، افزود: سمنان قادر به تولید انبوه این گیاه و تأمین نیاز کشور است و این گیاه باارزش می‌تواند بهترین محصول برای جایگزین کشت برنج باشد.

میرعماد با تأکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران اولیه در این بخش انجام می‌شود، گفت: ایجاد رقابت بین کشاورزان برای کشت این محصول در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 5064440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha