سخنگوی جنبش حماس:

«ماهر الاخرس» الگوی فلسطینیان در برابر اشغالگران صهیونیست است

«ماهر الاخرس» الگوی فلسطینیان در برابر اشغالگران صهیونیست است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با اشاره به تحقق شرط «ماهر الاخرس» برای آزادی از زندان و پایان اعتصاب غذای وی، اعلام کرد: الاخرس الگوی فلسطینیان در برابر اشغالگران صهیونیست است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری وفا، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس به پذیرش شرط آزادی ماهر الاخرس از زندان توسط صهیونیست‌ها و پایان اعتصاب غذای وی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: «ماهر الاخرس» الگوی فلسطینیان در برابر اشغالگران صهیونیست است. او توانست اراده خود را به اراده اشغالگران تحمیل کند. اشغالگران صهیونیست حتی در زندان هم نتوانستند عزم و اراده الاخرس را در هم بشکنند.

اسیر الاخرس پس از موافقت سازمان زندان‌های صهیونیستی با آزادی او در ۲۶ نوامبر (۶ آذرماه) و تاکید بر عدم تمدید بازداشت موقتش، دست از اعتصاب غذا کشید. جمعیت اسرای «واعد» هم تأیید کرد که رژیم صهیونیستی دیگر مدت بازداشت موقت اسیر ماهر الاخرس را تمدید نخواهد کرد و او اعتصاب غذای خود را متوقف کرده است.

پیشتر کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی به تشریح آخرین وضعیت ماهر الاخرس اسیر فلسطینی پرداخت و گفته بود: وضعیت جسمانی اسیر الاخرس به شدت خطرناک است و در حال حاضر تلاش‌هایی صورت می‌گیرد که امیدواریم در ارتباط با پرونده او به موفقیت برسد.

کد خبر 5065118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha