۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۳۸

عظیم جزیده:

در تمام فاکتورهای والیبال عملکرد خوبی داشتیم

در تمام فاکتورهای والیبال عملکرد خوبی داشتیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد پس از شکست تیم راهیاب ملل مریوان گفت: با تمرکز بالایی والیبال بازی کردیم، امیدوارم در ادامه روند رو به رشد خود را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدارهای هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری گنبد با نتیجه سه بر صفر، راهیاب ملل مریوان را شکست داد و به سومین برد خود در فصل جاری رقابت‌ها دست یافت.

عظیم جزیده پس از پیروزی تیمش مقابل راهیاب ملل مریوان گفت: بازی بسیار منظمی برگزار کردیم. در تمام فاکتورهای والیبال عملکرد خوبی داشتیم و با تمرکز بودیم. امیدوارم در بازی سوم نیز همین روند رو به رشد را ادامه دهیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد ادامه داد: تیم گنبد از بازیکنان بومی تشکیل شده و هدف بومی گرایی داشته است. حدود هشت بازیکن ما تا به حال در سوپرلیگ بازی نکرده‌اند. امیدوارم این کار مثبت ما برای آینده والیبال گنبد مثمر ثمر شود.

وی ادامه داد: امروز با تمرکز بالایی والیبال بازی کردیم، چیزی از ارزش‌های تیم مریوان کم نمی‌شود. این تیم تمرینات خود را بسیار دیر آغاز کرده و هنوز به هماهنگی لازم نرسیده است. خدا را شکر که این بازی را نیز با نتیجه سه بر صفر پیروز شدیم.

کد خبر 5068254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha