۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۱۱

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد:

۵۹۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های یزد بستری هستند/فوت ۱۰ بیمار

۵۹۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های یزد بستری هستند/فوت ۱۰ بیمار

یزد ـ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از بستری ۵۹۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های یزد خبر داد و گفت: خوشبختانه این آمار کاهش یافته اما همچنان یزد در وضعیت بحرانی دارد.

ابراهیم سلمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر ۵۹۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۶۰ بیمار به دلیل وخامت حال، در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار گرفته اند.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تست کرونای ۱۶۵ بیمار مشکوک به کرونا با آزمایش‌های قطعی و تشخیصی، مثبت اعلام شد.

سلمانی همچنین از فوت ۱۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: این میزان فوتی مربوط به ۲۴ ساعت گذشته بوده و در روز قبل آن، آمار فوتی ها ۱۳ نفر بوده است.

وی تاکید کرد: وضعیت کرونا در یزد اصلاً عادی نیست و مردم همچنان کرونا را جدی بگیرند.

کد خبر 5085725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسن IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      0 0
      خدا را شکر که روند بستری کاهشی شده است. به امید خدا که شدت کاهش بستری خیلی بیشتر شود و استان خیلی زود به وضعیت سفیدبرسد.پیگیری اجرای طرح شهید سلیمانی باید با جدیت تمام دنبال شود و همچنین بایستی داروهایی که اثر بخشی در بهبود کرونا دارند با کیفیت بیشتر و به میزان زیاد یافت شود
    • محمودی IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      0 0
      لطفا پیگیری شود تا طرح شهید سلیمانی در استان یزد بطور خیلی خیلی جدی اجرایی شود وقتی که معاون بهداشت یزد از ژنتیک یزدیها و علل مبتلا شدنبیشترشان میگوید پس لازم است تا هر چه قویتر این غربالگری و بیماریابی در استان باجدیت هر چه تمام دنبال شود .اهدای پلاسما نیز با جدیت دنبال شود