۱۳ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۲۶

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

توزیع بسته‌های معیشتی توسط جهادی‌ها در سالگرد شهید سلیمانی

توزیع بسته‌های معیشتی توسط جهادی‌ها در سالگرد شهید سلیمانی

مسئول بسیج سازندگی یگان امنیتی امام حسن مجتبی (ع) گفت: همزمان با سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و در راستای اجرای طرح کمک مومنانه، ۳۵۰ عدد سبد کالا میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

هادی جوادی مسئول بسیج سازندگی یگان امنیتی امام حسن مجتبی علیه السلام در گفتگو با خبرنگار مهر، با توضیح در خصوص اقدامات جهادی گروه شهید علیرضا ستاری وابسته به بسیج امام حسن (ع) گفت: گروه جهادی ما به مناسبت سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اقدام به اجرای طرح کمک مومنانه و یاری رسانی به هم وطنان کرد. به همین منظور در طرح مرد میدان در سالگرد شهید سلیمانی ۳۵۰ عدد سبد کالا با اولویت توزیع میان خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا تهیه و برای توزیع آماده شده است.

وی افزود: این سبدهای کالا در سه مرحله توزیع شده و خواهد شد. در مرحله اول نیز روز گذشته ۱۲۰ عدد سبد کالا توزیع شد. در مراحل بعدی نیز دوشنبه ۱۰۰ عدد سبد کالا و روز پنج شنبه ۱۳۰ عدد سبد کالا میان هموطنان نیازمند و آسیب‌دیده اقتصادی توزیع می‌شود.

جوادی تصریح کرد: به علاوه ۵۰ عدد کارت خرید ۳۰۰ هزار تومانی نیز آماده شده که میان نیازمندان توزیع می‌شود.

وی در خصوص جامعه هدف دریافت کنندگان این سبدهای کالا نیز عنوان کرد: این اقلام میان چهار روستای نیازمند اطراف پاکدشت و در شهر تهران نیز در محلات افسریه، هرندی، پامنار و ۱۷ شهریور جنوبی توزیع شده است.

مسئول بسیج سازندگی یگان امنیتی امام حسن مجتبی علیه السلام تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات جهادی ما تهیه جهیزیه و مرمت خانه‌های نیازمندان است. به همین منظور نیز در طرح مرد میدان و به نیابت از حاج قاسم سلیمانی ۵ عدد جهیزیه در راستای ازدواج آسان تهیه شده که میان خانواده‌های شناسایی شده، توزیع می‌شود. بعلاوه نیروهای جهادی ما همواره در تعمیر و مرمت منازل محرومین در مناطق مد نظر فعال هستند.

جوادی در خصوص دیگر اقدامات این گروه جهادی از ابتدای سال تاکنون به ویژه در زمینه کرونا عنوان کرد: از جمله اقدامات همیشگی و روزانه ما گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر توسط اعضای گروه انجام می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری نیز ۲۴۰۰ سبد کالا، ۱۴۰۰ کارت خرید و ۵۰ مورد مرمت منازل محرومین توسط این گروه انجام شده است.

جوادی ابراز داشت: گروه جهادی شهید ستاری مجموعه دارای ۱۰۰ نفر عضو بوده که در مأموریت‌ها و طرح‌های مختلف اقدام به همکاری می‌کنند. منابع مالی ما نیز بخشی از طریق سپاه سازندگی محمد رسول الله، بخشی دیگر از طریق ستاد اجرایی فرمان امام و خیرین تأمین می‌شود.

کد خبر 5110699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha