۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۵۰

فرماندار نهاوند مطرح کرد؛

نتایج مطلوب طرح شهید سلیمانی در کنترل بیماری کرونا

نتایج مطلوب طرح شهید سلیمانی در کنترل بیماری کرونا

همدان- فرماندار نهاوند گفت: طرح سردار شهید سلیمانی نتایج بسیار خوبی در کنترل و مقابله با شیوع کرونا خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراد ناصری صبح امروز در ستاد پیشگیری و هماهنگی مقابله با کرونا شهرستان نهاوند، اظهار کرد: تا امروز تمام تلاشمان برای مقابله با این ویروس انجام شده، اما اگر ساده انگاری کنیم و دنبال راهکارهای تازه نباشیم موج چهارم و بلکه پنجم هم دامن گیرمان خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرایط سختی برای مردم ایجاد شد، ادامه داد: البته همچنان خطر شیوع و جهش آن وجود دارد و اگر نتوانیم شرایط را کنترل کنیم مطمئناً درگیر بحران سخت‌تری خواهیم شد.

فرماندار نهاوند آگاه سازی مردم را مسئله مهم در پیشگیری از بیماری کرونا برشمرد و گفت: بخشداران و دهیاران در کنار ستاد کرونا برای آگاه‌سازی مردم در روستاها قرار بگیرند.

ناصری بازگشایی مدارس را دغدغه دیگر مردم دانست و گفت: در صورت بازگشایی مدارس، تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه شتاب‌زدگی در برداشتن محدودیت‌ها خطر است، اضافه کرد: مهمانسراهای ادارات و هتل‌ها برای پذیرش بیماران پیش بینی شده است.

فرماندار با اشاره به اینکه اگر هر مدیر جامعه هدف خودش را با نظارت و برنامه‌ریزی کنترل کند، در شرایط بحران و شیوع ویروس مشکلات برای مجموعه شهرستان کمتر بوده و می‌توان همه چیز را کنترل کرد، ادامه داد: طرح سردار شهید سلیمانی اگر بر همین منوال و به صورت اصولی اجرایی شود نتایج بسیار خوبی در کنترل و مقابله با شیوع کرونا خواهد داشت.

ناصری جدیت در نظارت‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: ستاد کرونای شهرستان باید جدیت و نظارت بیش از پیش را در دستور کار خود قرار دهد.

کد خبر 5127546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سعید IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      0 0
      بسم الله الرحمن الرحیم خسته نباشید هموطن