۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۱۸

امام جمعه کرمان:

قطع نگاه به غرب در دستور کار مسئولان باشد

قطع نگاه به غرب در دستور کار مسئولان باشد

کرمان – امام جمعه کرمان بر لزوم تحکیم وحدت در داخل کشور تاکید کرد و گفت: قطع نگاه به کشورهای غربی را باید در دستور کار داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان اظهار کرد: برای جمهوری اسلامی ایران تفاوتی ندارد که چه کسی در کاخ سفید باشد و شاهدیم که دشمن دچار ذلت و خواری شده است و نباید به مذاکره با غرب امیدی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید مقاومت و قدرت بازدارنده نظام را در عرصه بین المللی نشان دهیم، افزود: امروز با وجود تحریم‌های ظالمانه، در بسیاری از عرصه‌ها پیشرفت‌های چشم گیری داریم که از آن جمله می‌توان به حوزه هسته‌ای اشاره کرد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: با درایت و رهبری مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) امروز به دستاروردهای زیادی دست یافته ایم و با ایستادگی در برابر دشمنان توطئه‌های آنها را خنثی کرده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با رونمایی از شهرک موشکی سپاه در خلیج فارس گفت: اینها تنها گوشه‌ای از دستاوردهای ایران اسلامی است.

وی یادآور شد: دستاوردهایمان را مدیون خون شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت هستیم.

امام جمعه کرمان بر لزوم تحکیم وحدت در داخل کشور تاکید کرد و گفت: قطع نگاه به کشورهای غربی را باید در دستور کار داشته باشیم.

کد خبر 5127992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha