۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۵۲

مدیر رادیو معارف خبر داد؛

تولید و پخش ۲۵ عنوان برنامه در دهه فجر امسال

تولید و پخش ۲۵ عنوان برنامه در دهه فجر امسال

قم- مدیر رادیو معارف از تولید و پخش ۲۵ برنامه در قالب ۲۱۳ قسمت، از رادیو معارف در دهه فجر با رویکرد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود کاویانی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با اصحاب رسانه با بیان اینکه تاکنون در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نحو مطلوب عمل نکردیم، گفت: برنامه‌های امسال رادیو معارف با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب مد نظر قرار گرفته است که ماحصل آن تولید و پخش ۲۵ عنوان برنامه در ۲۱۳ قسمت در ایام الله دهه فجر خواهد بود.

مدیر رادیو سراسری معارف با اشاره به اینکه در برنامه‌های تولید شده سعی بر آن بوده که در قالب‌ها و ساختارهای مختلف به سلایق متنوع مخاطبان پاسخ داده شود، افزود: ویژه برنامه‌های دهه فجر شامل برنامه «عطر بهاران» هر روز به صورت زنده از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ با بخش‌های مختلف به سمع علاقمندان خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه برنامه «عطر بهاران» با بهره گیری از افراد خبره مثل سید احمد خاتمی، مسعودی خمینی و اعرافی و حجت الاسلام والمسلمین لک زایی تولید شده است، ادامه داد: مسئولین طراز اول لشکری و کشوری نیز دستاوردهای انقلاب در زمینه‌های گوناگون را تشریح خواهند کرد.

کاویانی در ادامه با اشاره به اینکه یکی دیگر از برنامه‌های تولید شده ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی «افلاکیان» است، گفت: معرفی شخصیت‌های طراز اول انقلاب اسلامی از جمله آیت الله خزعلی، آیت الله گلپایگانی، آیت الله شهید ربانی شیرازی و.. در این برنامه شکل داده شده است.

مدیر رادیو معارف از پخش برنامه «یار مهربان» خبر داد و گفت:: این برنامه ترکیبی از فضای مجازی و آنتن رادیو است که با معرفی کتب مرتبط با انقلاب اسلامی به تبیین زندگی و مسائل قبل از انقلاب و اوایل پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه «آیت الله مصباح یزدی» یکی از یاران رهبر انقلاب اسلامی که تکیه گاه محکمی برای انقلاب به شمار می‌آمد بود، ادامه داد: برنامه «نقد و نظر» در ایام الله دهه فجر به بررسی مبانی فکری و اندیشه‌های انقلابی ایشان با حضور دکتر علی مصباح یزدی و دو تن از دانش آموختگان مؤسسه امام خمینی (ره) خواهد پرداخت.

کاویانی با بیان اینکه سعی ما بر این بوده است که در تمام قالب‌ها برنامه سازی کنیم و نیاز مخاطبان خود را برآورده سازیم، افزود: به همین منظور برنامه «روایت کتاب» و «باغ تماشا» در این ایام با پخش نمایش و روایت‌های نمایشی با محوریت زندگی شهدا و … مهمان مخاطبان صدای فضیلت و فطرت خواهد بود.

مدیر رادیو معارف از پخش برنامه «خط پایان» در بهمن ماه خبر داد و ادامه داد: این برنامه یک مستند رادیویی است که به مصادیق عزت و ذلت قبل و بعد از انقلاب را بازگو می‌کند و هر روز ساعت ۸:۴۰ تا ۹ از رادیو معارف پخش می‌شود.

مسعود کاویانی در پایان با تاکید بر اینکه در طول سال ما اقدام به پخش سخنان معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری می‌کنیم، گفت: رادیو معارف در دهه فجر با پخش سخنان حضرت امام خمینی (ره) در برنامه «حدیث آفتاب» نیز هر روز ساعت ۱۳:۰۰ مهمان مخاطبان خود خواهد بود.

کد خبر 5132499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha