۹ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۴۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تاکید کرد

لزوم برپایی باشکوه آیین های دهه فجر با رعایت پروتکل ها

 لزوم برپایی باشکوه آیین های دهه فجر با رعایت پروتکل ها

بابل- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران خواستار برپایی پرشور برنامه های ویژه دهه فجر و آیین های ملی - مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان صبح پنجشنبه در نشست با فعالان فرهنگی ویژه دهه فجر با گرامیداشت سالروز رحلت حضرت ام البنین (س) و یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ امانت جمهوری اسلامی اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری دوران آرمانی مهدی موعد (عج) روز به روز نزدیک تر می‌شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی در کشور و بروز آسیب‌هایی در جامعه اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی مسئولان امر این مشکلات رفع شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل یادآور شد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، ویژگی‌های حضرت امام راحل با هیچیک از رهبران دنیا قابل قیاس نیست.

حجت الاسلام شکریان با گرامیداشت دهه فجر خواستار تلاش برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر شد و گفت: باید فعالان فرهنگی و مذهبی در برنامه‌های ملی و مذهبی پررنگ‌تر ظاهر شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران برپایی باشکوه آئین‌های دهه فجر و انقلاب را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری دانست و گفت: متأسفانه برخی متولیان بهداشتی، صحنه‌های زیبای رعایت مسائل بهداشتی را توسط هیئات مذهبی و فرهنگی نمی‌بینند درحالیکه جلوی مسافرت‌های بی رویه به سواحل و غیره را نمی‌گیرند.

وی با تاکید براینکه همواره هیئات مذهبی و جریان‌های فرهنگی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساسیت دارند، گفت: باید در ایام فجر مردم را نسبت به مسائل امیدوار کرد و باید دستاوردهای نظام مقدس اسلامی تبیین و تشریع شود.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به تقارن ایام دهه فجر با ولایت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و یادبود شهادت سردار سلیمانی و رحلت عمار انقلاب آیت الله مصباح یزدی خواستار اجرای برنامه‌های ترکیبی و متناسب در این ایام شد.

کد خبر 5132910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha