۹ بهمن ۱۳۹۹، ۲۲:۱۱

امام جمعه آرادان:

تکریم مادران شهدا رسالت همگانی آحاد جامعه است

 تکریم مادران شهدا رسالت همگانی آحاد جامعه است

آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه تکریم مادران شهدا رسالت همگانی آحاد جامعه است، گفت: مادران شهدا با الگو پذیری از حضرت زهرا (س) اسوه‌های ایثار در جامعه امروز ما هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیلی شریفی نیا شامگاه پنج شنبه در مراسم تکریم و دیدار با جمعی از مادران شهدای آرادان، به مناسبت ایام وفات حضرت ام‌البنین (س) با بیان اینکه شهدا از همه تعلقات دنیایی خود بریدند و برای حفظ اسلام و از بین بردن کفر به جبهه‌ها رفتند و در این راه به شهادت رسیدند، بیان کرد: نسل امروز باید درباره مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و به خصوص ویژگی‌های مادران شهدا چیزهای زیادی فرا بگیرند.

وی با بیان اینکه تکریم مادران و همسران شهدا وظیفه همگانی است، افزود: اکنون وظیفه همه مسئولان و مردم است که از خانواده‌های شهدا تکریم و تجلیل کنند.

امام جمعه آرادان با اشاره به اینکه اجر مادران و همسران شهدا و جانبازان از آن‌ها کمتر نیست، گفت: ما مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و هرچه داریم از برکت آنها است.

شریفی نیا با بیان اینکه تکریم مادران شهدا رسالت همگانی آحاد جامعه است، بیان کرد: مادران شهدا با تاسی از حضرت زهرا (س) و حضرت ام‌البنین (س) مادر حضرت عباس (ع) فرزندان خود را راهی جبهه‌های نبرد علیه باطل کردند و لذا اسوه‌های ایثار، فداکاری و ولایتمداری در عصر امروز محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه ما امروز هرچه داریم از شهدا و خانواده‌های آنان است، تاکید کرد: بهترین گرامی داشت برای شهدا، در واقع تداوم راه آنان است.

کد خبر 5133370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha