۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۰۴

امام جمعه رشت مطرح کرد؛

اقدام خوب مجلس برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی

اقدام خوب مجلس برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی

رشت- امام جمعه رشت با اشاره به اینکه حذف ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی اقدام خوب مجلس بود، گفت: ما دیگر فریب لبخندهای دشمنان را نخواهیم خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر، اظهار کرد: ۱۲ بهمن سالروز ورود امام راحل برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی به تبعید امام خمینی توسط شاه خائن اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) به مدت ۱۵ سال دور از وطن و در تبعید بودند تا با مقاومت و ایستادگی ملت ایران در این تاریخ به کشور بازگشتند.

امام جمعه رشت با اشاره به توطئه و دسیسه‌های دشمنان طی ۴۲ سال گذشته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ملت بزرگ ایران در تمام این سال‌ها در برابر سختی و فشار خارجی و حتی داخلی ایستادگی کرده و پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه نسل جوان انقلابی دستاوردهای انقلاب و نظام را حفظ می‌کنند، اضافه کرد: باید ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف انقلاب و اندیشه و تفکر امام راحل به نسل جدید منتقل شود.

آیت الله فلاحتی ضمن تبریک در پیش بودن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر نیز اشاره و تصریح کرد: زن در اسلام از جایگاه خاصی برخوردار بوده و این جایگاه در دیدگاه امام راحل نیز وجود داشت.

وی با اشاره به وضعیت زنان و بانوان ایرانی در قبل از انقلاب، بیان کرد: در دوران پهلوی زن در جایگاه اصلی خون نبود و از مقام انسانیت به مرتبه یک حیوان پایین کشیده شده بود.

آیت الله فلاحتی همچنین به برخی فضاسازی در شبکه‌های اجتماعی علیه گیلانیان نیز اشاره و با بیان اینکه مردمان دیار میرزا همیشه در مسیر ارزش‌های انقلاب، رهبری و شهدا حرکت کرده‌اند، ادامه داد: این استان هشت هزار شهید تقدیم این انقلاب و نظام کرده است.

وی با اشاره به حضور چندباره سردار سلیمانی در استان گیلان و سخن ایشان درباره اینکه «من گیلانی هستم»، ادامه داد: مردمان این سرزمین همیشه نشان داده‌اند پای این انقلاب ایستاده‌اند.

امام جمعه رشت در ادامه به بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مجلس اشاره کرد و افزود: حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از مصوبات خوب مجلس است و گرانی مرغ و تخم مرغ ناشی از همین ارز بود.

وی با اشاره به اینکه حذف معافیت مالیاتی هنرمندان دارای درآمد سالانه بالای ۵۰۰ میلیون تومان یکی دیگر از مصوبات خوب مجلس است، گفت: افزایش تعرفه واردات گوشی‌های لوکس و الزام دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی به شفافیت پرداخت حقوق کارکنان نیز از دیگر اقدامات خوب مجلس است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه تغییر ریاست جمهوری در آمریکا برای ما هیچ فرقی ندارد، اظهار کرد: بایدن نیز همانند اوباما پشت لبخندهای خود نقشه‌های شومی را دنبال می‌کند نباید فریب خنده‌های دشمنان را بخوریم.

وی به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: درایت رهبری در عرصه‌های جهانی زبانزد است و به گفته خود آمریکایی‌ها رهبری یک ابر سیاستمدار است.

کد خبر 5133640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha