۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۲۶

سردار خادم سیدالشهدا:

رزمایش زمینی پیامبر اعظم (ص) ۱۶ موفقیت‌آمیز بود

رزمایش زمینی پیامبر اعظم (ص) ۱۶ موفقیت‌آمیز بود

اهواز - سخنگوی رزمایش زمینی پیامبر اعظم (ص) ۱۶ گفت: رزمایش زمینی پیامبر اعظم (ص) ۱۶ موفقیت‌آمیز بود و به اهداف خود رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا شامگاه یکشنبه در صدا و سیمای مرکزی خوزستان اظهار کرد: این رزمایش بر اساس دکترین دفاعی نیروی زمینی سپاه بر اساس راهبرد دفاعی مبتنی بر عملیات‌های هجومی اجرا شد.

وی افزود: در رزمایش پیامبر اعظم (ص) با رعایت پدافند غیرعامل و دستورالعمل‌های بهداشتی، عملیات‌های ترکیبی را یگان‌های مختلف رزمی، زرهی، پهپادهای انتحاری، شناسایی، تهاجمی، توپخانه و بالگردهای هجومی در تاریکی شب اجرا کردند.

وی تاکید کرد: این رزمایش که با محوریت قرارگاه کربلا برگزار شد، آمادگی یگان‌های رزمی در شب و تاریکی مطلق مورد ارزیابی قرار گرفت.

سخنگوی رزمایش زمینی پیامبر اعظم (ص) ۱۶ تصریح کرد: دشمنان بدانند فرزندان ایران اسلامی در سپاه آماده دفاع از میهن اسلامی هستند و قاطعانه جواب هرگونه تجاوز به خاک کشورمان را پاسخ می‌دهند.

سردار سرتیپ پاسدار خادم سیدالشهدا با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن رزمایش زمینی پیامبر اعظم (ص) ۱۶ گفت: در این رزمایش همچنین با استقرار بیمارستان‌های صحرایی به مردم ساکن در منطقه برگزاری رزمایش، خدمات درمانی و دارویی ارائه کرد و بسته‌های معیشتی میان آنها توزیع و یک زمین فوتبال نیز ساخته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رزمایش زمینی پیامبر اعظم (ص) ۱۶ روزهای پنج‌شنبه و جمعه گذشته در منطقه عمومی جنوب غرب کشور برگزار شد.

کد خبر 5147233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha