۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۰۴

امام‌جمعه موقت سمنان:

سارقان مسلح در چهارسو بازار سمنان قصاص شوند

سارقان مسلح در چهارسو بازار سمنان قصاص شوند

سمنان- امام‌جمعه موقت سمنان با اشاره به سرقت مسلحانه از طلافروشی در سمنان و شاهرود گفت: این سارقان توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند و از مراجع قضایی خواستار قصاص آنان در چهارسو بازار هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی سمنان با اشاره به عملکرد به موقع و هوشمندانه پلیس در حادثه سرقت مسلحانه از طلافروشی در سمنان و شاهرود و دستگیری سارقان اظهار داشت: از مراجع قضائی خواستار برگزاری قصاص در چهارسو بازار سمنان هستیم.

وی تأمین امنیت را از جمله مهم‌ترین رسالت‌های ناجا برشمرد و افزود: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در سال آینده، تقویت روحیه مطالبه‌گری در جوانان به عنوان یک ضرورت در جامعه امروز احساس می‌شود.

امام‌جمعه موقت سمنان با بیان اینکه ایجاد تشکیلات مصوب و قانونی برای مطالبه‌گری در حوزه انتخابات سال آتی در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: جوانان باید با روحیه مطالبه‌گری به دور از هر گونه شایعه‌سازی و در چهارچوب قانونی فعالیت کنند.

عبدوس در ادامه با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد یأس و نا امیدی و نا کار آمد جلوه دادن نظام در صدد کاهش مشارکت مردم در صحنه‌های ملی و انقلابی است، گفت: امروز مردم هوشمندانه به صحنه می‌آیند زیرا با وجود تمام مشکلات، اصل نظام و ولایت را قبول دارند.

کد خبر 5150942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha