۳ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۰۲

موسوی چلک عنوان کرد؛

برگزاری سومین کنگره بین المللی مددکاری اجتماعی/دیده بانی اجتماعی

برگزاری سومین کنگره بین المللی مددکاری اجتماعی/دیده بانی اجتماعی

سومین کنگره بین المللی مددکاری اجتماعی در ایران و سی و پنحمین همایش روز ملی مددکاری اجتماعی با موضوع « مددکاری اجتماعی، دیده بانی اجتماعی »برگزار می شود.

سید حسن موسوی چلک در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هر ساله به مناسبت روز ملی مددکاری اجتماعی همایشی را برگزار می‌کنیم که با توجه به نزدیکی روزهای جهانی و ملی هماهنگ کردیم که سومین کنگره بین المللی مددکاری اجتماعی در ایران را هم برگزار کنیم.

وی افزود: محور این کنفرانس مددکاری اجتماعی، دیده بانی اجتماعی و همبستگی اجتماعی است. انجمن هر ساله با توجه به شرایط کشور شعاری را انتخاب می‌کند که سال ۱۳۹۹ دیده بانی اجتماعی بود و هست. برای سال قبل ۱۴۰۰ هم همبستگی اجتماعی انتخاب شد که شعار جهانی هم با همین محور همبستگی اجتماعی و اتحاد جهانی است. انجمن مددکاران اجتماعی در سال‌های ۹۶ و ۹۸ هم اولین و دومین کنگره بین المللی را برگزار کرده بود و این سومین خواهد بود.

دبیر علمی سومین کنگره بین المللی مددکاری اجتماعی در ایران تاکید کرد: این کنفرانس با همکاری فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی و انجمن بین المللی مدارس دانشگاه‌های مددکاری اجتماعی و انجمن‌های چند کشور دیگر و سازمان‌ها و دانشگاه‌های مرتبط با مددکاری اجتماعی و علوم اجتماعی بصورت برخط (آنلاین) روز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه برگزار می‌شود.

کمیسر اخلاق فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی گفت: ما مددکاران اجتماعی به دلیل انباشت اطلاعات و تنوع موضوعات و گروه‌های هدفی که داریم می‌توانیم تقش مؤثری در دیده بانی اجتماعی داشته باشیم و معتقدیم که دیده بانی اجتماعی فرصتی برای برنامه ریزی و سیاستگذاری اجتماعی بهتر برای ارتقا کیفی خدمات و اقدامات و نیازسنجی به موقع خواهد بود ضمن اینکه می‌تواند کمک کند تا همبستگی اجتماعی که نیاز جدی جامعه جهانی و کشورمان است مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

کد خبر 5151447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha