۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۵۳

خرید کتاب پزشکی از انتشارات معتبر

خرید کتاب پزشکی از انتشارات معتبر

انتشارات جعفری در زمینه های مختلفی از جمله علوم پایه پزشکی، لاتین در تمامی رشته های پزشکی، داروسازی، دندان پزشکی، مامایی، پرستاری و سایر رشته های پیراپزشکی و همچنین روانشناسی فعالیت می کند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، دانشجویان بدون اتلاف وقت و جست و جوی زیاد می‌توانند کتب پزشکی خود را خریداری کنند، زیرا جعفری نوین از انتشارات کتاب پزشکی و خرید کتاب پزشکی گرفته تا فعالیت‌هایی مانند ارائه جزوات اساتید، فیلم و سی دی آموزشی را برای دانشجویان فراهم کرده است. شما همچنین می‌توانید انواع آزمون‌های بین المللی سایر کشورها را به صورت آنلاین از این سایت خریداری کرده و برای آزمون‌های خود آماده شوید.

قیمت کتاب پزشکی به موارد زیادی اعم از سال نشر و تعداد ویرایش های آن بستگی دارد. از این رو هنگامی که قصد دارید یک کتاب پزشکی را خریداری کنید بهتر است که حتماً به مواردی مانند:

* سال انتشار

* ویرایش

* تعداد صفحات

* ناشر

توجه داشته باشید. همچنین یکی دیگر از موارد تاثیرگذار بر روی قیمت کتاب پزشکی مترجم می‌باشد. البته برخی از افراد خرید کتاب را به صورت زبان اصلی ترجیح می‌دهند که بنا به سلیقه بر روی جلد و ناشر قیمت آن نیز متغیر می‌باشد. کتاب پزشکی هاریسون یکی از کتاب‌های فعال و تایید شده در علوم پزشکی است ، از جمله کتابهای علوم پزشکی و علاوه بر اینکه می‌توانید از آن به عنوان یک کتاب درسی استفاده کنید؛ می‌توانید به منزله یک کتاب برای افزودن به دانش خود و همگام بودن با علوم روز دنیا نیز آن را انتخاب کنید. خرید کتاب پزشکی، برای آن دسته از افرادی که دقت زیادی بر روی ناشر و مترجم دارند اهمیت زیادی پیدا می‌کند. البته با این سطح از دقت برای انتخاب کتاب، برخی از افراد ممکن است در نهایت بهترین گزینه را برای خرید انتخاب نکنند. پس در ادامه برای خرید کتاب پزشکی شما را راهنمایی خواهیم کرد.

خرید کتاب‌های آزمون پزشکی در انتشارات جعفری

کتاب پزشکی هاریسون یکی از کتاب‌های معروف در زمینه پزشکی داخلی است که چاپ اول آن در سال ۱۹۵۰ میلادی منتشر شده است. چاپ بیستم این کتاب در سال ۲۰۱۸ با ویرایش های جدید برای افراد علاقه مند در زمینه علوم پزشکی ارائه شد. خرید کتاب پزشکی برای بسیاری از دانشجویان و دانش پژوهان این رشته از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. از این رو یکی از منابع مهمی که می‌تواند به عنوان یک کتاب جامع و واحد معرفی شود، کتاب پزشکی هاریسون می‌باشد.

معرفی: خرید کتاب بافت شناسی جان کوئیرا

از چه مراکزی می‌توانیم برای خرید کتاب پزشکی اقدام کنیم؟

تمامی مراکز علوم پزشکی از طریق انتشارات مربوطه اقدام به فروش کتب پزشکی می‌کنند. از این رو برای اینکه به بهترین کتاب پزشکی دسترسی داشته باشید بهتر است که به انتشارات‌های مربوطه مراجعه نمایید. حال در این قسمت قصد داریم تا برای خرید کتاب پزشکی به شما بگوییم که چه مواردی برای علاقه مندان این حوزه اهمیت دارد. برای مثال قیمت یک کتاب پزشکی مانند کتاب پزشکی هاریسون ;I ، از نظر منبع معتبر، نویسنده متخصص در این زمینه و مترجم ماهر و متخصص و همچنین انتشارات فعال در این حوزه اهمیت دارد. مورد دیگری که برای اهالی کتاب به خصوص کتب پزشکی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، مرجع کتاب است. مرجع کتاب باید کامل باشد؛ یعنی اینکه باید تمامی موارد منتشر شده را دارا باشد. از این رو انتشارات جعفری همواره کوشیده تا به این موضوع اهمیت زیادی بدهد و کتابی را در اختیار علاقه مندان آن قرار دهد که تمامی جلدهای آن موجود باشد.

یکی دیگر از مزایای خرید کتاب پزشکی از انتشارات جعفری، خرید اینترنتی این کتب است که در نتیجه قیمت کتاب پزشکی از طریق اینترنت نیز می‌تواند برای علاقه مندان راه بهتری پیشنهاد کند و در نهایت قیمت تمام شده نیز مناسب‌تر باشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5158034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha