۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۴۹

فرماندار پیشوا:

کارگروه‌های ۱۴ گانه ستاد مدیریت بحران پیشوا پویاتر شود

کارگروه‌های ۱۴ گانه ستاد مدیریت بحران پیشوا پویاتر شود

پیشوا- فرماندار پیشوا گفت: لازم است کارگروه‌های ۱۴ گانه ستاد مدیریت بحران پیشوا پویاتر شده و اقدامات و فعالیت‌های ملموس‌تری را در سطح شهرستان انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی عصر سه شنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران اظهار داشت: شرط اولیه مدیریت بحران، تبیین و شناخت وضعیت موجود و برنامه‌ریزی برای رسیدن به شرایط مطلوب است.

عباسی افزود: وقوع بحران و حوادث به خودی خود منجر به ایجاد شرایط ناگوار و خارج از کنترل می‌شود اما با مدیریت بحران می‌توان از شدت فاجعه و خسارات و تلفات وارده جلوگیری کرد.

وی بیان داشت: لازم است کارگروه‌های ۱۴ گانه ستاد مدیریت بحران پیشوا پویاتر شده و اقدامات و فعالیت‌های ملموس‌تری را در سطح شهرستان انجام دهند.

فرماندار پیشوا با اشاره به اینکه آموزش‌های مستمر به منظور کسب و ارتقای آمادگی از الزامات مدیریت بحران است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد گفت: با توجه به ایام پایانی سال و همچنین تعطیلات نوروزی، دستگاه‌های خدمات رسان و عضو مدیریت بحران شهرستان آمادگی لازم را برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان داشته باشند.

عباسی بیان داشت: کاهش آسیب ناشی از حوادث با پیش بینی درست، مدیریت بموقع و اقدامات پیشگیرانه از وقوع آنها امکان پذیر است که در این راستا باید مدیران مرتبط در این حوزه نسبت به شناسایی نقاط حادثه خیز و رفع نواقص اقدام کرده و تا حد امکان با پیش بینی تمهیدات لازم از بروز بحران‌های احتمالی پیشگیری کنند.

کد خبر 5165422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha