۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۵۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی:

هلال احمر خراسان شمالی به ۷۴۴ نفر گرفتار در کولاک امدادرسانی کرد

هلال احمر خراسان شمالی به ۷۴۴ نفر گرفتار در کولاک امدادرسانی کرد

بجنورد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از فعالیت ۳۹ تیم امدادی در استان خبر داد و گفت: هلال احمر به ۷۴۴ نفر از شهروندان گرفتار در برف و کولاک روزهای گذشته خراسان شمالی خدمت رسانی کرد.

ابوالفضل محبان در گفتگو با مهر به فعالیت جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در برف و کولاک روزهای گذشته اشاره داشت و اظهار کرد: بیش از ۱۸۶ نفر از امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر استان در قالب ۳۹ تیم با حضور در حوادث مختلف بعد از ساعت‌ها تلاش توانستند به ۷۴۴ نفر از هم وطنانمان در گردنه امین الله و اسدلی، راز به باغلق، شیروان به تکمران و فاروج به مایوان امداد رسانی کرده و ۱۰۳ نفر را نیز اسکان و تغذیه اضطراری دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ادامه داد: عملیات امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف توسط بیش از ۱۸۶ نفر از پرسنل و نجاتگران جمعیت هلال احمر و ۳۵ خودروی کمکدار و آمبولانس مدیریت شد و ۲۵۰ کنسرو و ۳۹۰ بسته غذایی ۲۴ ساعته اضطراری بین افراد گرفتار در برف و کولاک توزیع شد.

وی در ادامه به برخی از اقدامات شاخص هلال احمر اشاره کرد و افزود: آب گرفتگی برخی از منازل روستای چهاربرج اسفراین توسط اعضای خانه هلال روستای چهاربرج نیز انجام شد و حادثه دیدگان امدادرسانی شدند؛ همچنین مادر باردار به دلیل صعب‌العبور بودن مسیر توسط تیم‌های امداد و نجات جاده‌ای پایگاه بدرانلو امدادرسانی و به مراکز درمانی تحویل شد.

محبان در انتها گفت: امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر در آماده‌باش کامل قرار دارند و تا پایان شرایط جوی حاکم بر استان، آماده امدادرسانی به مردم هستند.

کد خبر 5169064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha