۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۵۰

لیگ جهانی کاراته - استانبول

خوش قدم:به اهداف خود دراستانبول رسیدیم/ آسیب دیدگی علیپورجدی نیست

خوش قدم:به اهداف خود دراستانبول رسیدیم/ آسیب دیدگی علیپورجدی نیست

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: در رقابتهای استانبول به دنبال ارزیابی عملکرد ملی پوشان خود بودیم که خدا را شکر به نتیجه خوبی هم انجامید.

سمانه خوش قدم با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: بعد از یکسال دوری کاراته کاها و حتی داوران از مسابقات، شاهد برگزاری لیگ جهانی بودیم. مسابقاتی که به لحاظ فنی شرایط خوبی داشت، چرا که تقریباً همه مدعیان اصلی جهانی در این رقابتها شرکت داشتند و مبارزات سطح بالایی را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: با تصمیم کادر فنی اجازه ندادیم عباسعلی در این مسابقات شرکت کند تا برای حضور در رقابتهای کاراته وان لیسبون به میدان فرود. علیپور و بهمنیار هم در این رقابتها مبارزات خوبی به نمایش گذاشتند و تا حدود خیلی زیادی خواسته‌های کادر فنی را تأمین کنند.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان به آسیب دیدگی علیپور گفت: این کاراته کا در مرحله یک هشتم نهایی از ناحیه مچ پا آسیب دید، ولی با ارائه مبارزات در خور توجه تا فینال پیش رفت و حتی» مروه کوبان» از ترکیه با رنکینگ سه المپیکی را مانند گذشته به خوبی شکست داد. پس از مشورت با دکتر آبرون و دکترآبادی) هدف جلوگیری تشدید آسیب دیدگی اجازه ندادیم در فینال مبارزه کند. لیگامنت های پای علیپور دچار کشیدگی شده، ولی جدی نیست و باید استراحت کند و با تدابیر پزشکان می‌تواند خیلی زود به تمرینات بازگردد.

خوش قدم به مبارزات سارا بهمنیار هم اشاره کرد و اظهار داشت: سارا در مقابل نفر اول رنکینگ یک المپیکی از ترکیه مبارزه برابری انجام داد و ما هم به بخشی از خواسته‌هایی که در تمرینات روی آن کار کرده بودیم رسیدیم. رقیب ترکیه‌ای با تجربه و عنوان دار است و بهمنیار جوان و آتیه که سرعت و تکنیک بالایی دارد و شک نکنید به زودی او را شکست خواهد داد.

وی در پایان گفت:. در جریان اردوها کار فنی رقیبان خود آنالیز کرده و تاکتیک‌های مختلفی برای پیروزی برای این حریفان را تمرین می‌کنیم که در رقابتهای استانبول شاهد اجرای بخشی از آنها بودیم. به هر حال بعد از بازگشت به تهران و چند روز استراحت، اردوهای آماده سازی را از پنجم فروردین ماه آغاز می‌کنیم تا برای مسابقات لیسبون آماده شویم.

کد خبر 5170136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha