۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۵۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان مطرح کرد؛

تشریح فعالیت‌های شاخص تبلیغات اسلامی کرمان در سال ۱۴۰۰

تشریح فعالیت‌های شاخص تبلیغات اسلامی کرمان در سال ۱۴۰۰

کرمان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان ضمن تشریح مهم‌ترین برنامه‌ها و فعالیت‌های این اداره کل در سال ۹۹، اولویت‌های مهم این سازمان در سال آینده را نیز بیان کرد.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های محوری سازمان تبلیغات اسلامی استان در سال ۹۹، افزود: تلاش جهت ساماندهی امام جماعت‌ها تحت عنوان شورای تعالی مساجد را در برنامه داشتیم که با هماهنگی اداره اوقاف و امور خیریه در سال جاری انجام شد. همچنین محرم سال ۹۹ بسیار خلاقانه، متفاوت و قابل تحسین برگزار شد به گونه‌ای که حتی پس از اتمام ویروس کرونا نیز ان‌شاءالله برخی از این برنامه‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه واگذاری برنامه آموزش طلبه‌ها و اعزام آنها توسط گروه‌های مردمی از دیگر برنامه‌های مهم اداره تبلیغات اسلامی استان بوده است، بیان داشت: راه اندازی ۲ مدرسه صدرایی در سیرجان و منوجان موجب افزایش و ارتقای مدارس صدرایی استان به ۱۰ باب مدرسه صدرایی شد که یک اتفاق خوب در سطح استان بود. همچنین در بحث مکتب حاج قاسم و سالگرد سردار دل‌ها در حوزه مساجد و روحانیت توانستیم به کمک مردم فعالیت‌های خوبی انجام بدهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان این مطلب که سال ۹۹ سال خلاقیت در فعالیت‌های تبلیغی بود که به اشکال مختلف همچون دسته‌های شادی، صوت و ایستگاه‌های صلواتی برنامه‌های خوبی انجام شد، اظهار داشت: به گفته دانشگاه علوم پزشکی خوشبختانه بیشترین همکاری در بحث کرونا توسط قشر مذهبی و فرهنگی اتفاق افتاده است که این امر نشان از تعهد این قشر به امورات بهداشتی و اجتماعی است. از طرف دیگر تعامل با گروه‌های جهادی، حضور در بیمارستان‌ها، همکاری با کادر پزشکی و کمک‌های مومنانه از دیگر فعالیت‌های اثرگذار در سال جاری بوده است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی روحانیون مستقر و همچنین حضور در شهرستان‌های استان و بررسی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های مهم ما در سال ۹۹ بوده است، اظهار کرد: از اولویت‌های مهم ما در سال آینده در بحث مکتب حاج قاسم است که بتوانیم در استان، جریان مقاومت را در حوزه تبلیغی هویت بخشیده و محور قرار بدهیم.

حجت الاسلام حقانی با بیان این مطلب که انجام کارهای تشکیلاتی در حوزه مسجد و طلاب و همچنین جریان سازی و تعامل با رسانه‌ها از دیگر اولویت‌های مهم ما در سال آینده است که ان‌شاءالله بتوانیم به این اهداف به نحو احسن دست پیدا کنیم.

کد خبر 5173781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha