۱۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۱۲

قرارگاه ساماندهی مرغ اعلام کرد؛

افزایش ۴۵۰۰ تومانی قیمت مصوب مرغ/ کیلویی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان

افزایش ۴۵۰۰ تومانی قیمت مصوب مرغ/ کیلویی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان

بر اساس تصمیم قرارگاه ساماندهی مرغ کشور قیمت مصوب مرغ گرم برای مصرف‌کننده از کیلویی ۲۰ هزار و ۴۰۰ به کیلویی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، قرارگاه ساماندهی مرغ کشور به ریاست وزیر جهاد کشاورزی و با حضور نمایندگانی از ارگان‌های مختلف از جمله قوه قضائیه و وزارت صمت در آخرین جلسه خود در راستای ساماندهی تولید گوشت مرغ و بر اساس قیمت مؤلفه‌های تولید نرخ مصوب مرغ را افزایش داد.

بر این اساس قیمت مرغ منجمد درب سرد خانه کیلویی ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان، قیمت مرغ منجمد برای مصرف‌کننده کیلویی ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان، قیمت مرغ زنده درب کشتارگاه کیلویی ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان، قیمت مرغ آماده طبخ در میدان بهمن کیلویی ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت مرغ آماده طبخ برای مصرف کننده کیلویی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شد.

در این جلسه مصوب گردید که سازمان تعزیرات حکومتی با همکاری وزارت صمت، اتاق اصناف کشور و سایر نهادهای مسئول بر رعایت دقیق این مصوبه نظارت و با هر گونه انحراف در این خصوص برخورد قانونی انجام شود.

کد خبر 5179133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
      0 0
      مسوولین به جای افزایش نرخ، بفرمایند چه وقت مشکل توزیع رو حل میکنند.. مرغ ۲۰۴۰۰ کمیاب بود اینطور که پیداست ۲۴۵۰۰تومانی نایاب خواهد بود. از دست ملت که کاری ساخته نیست جز سوختن ‌و ساختن..خداوند خود به حساب همه مسوولین بی‌تعهد رسیدگی خواهد کرد.
    • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
      0 0
      ای خاک بر سرتون با این مدیریت تون من گوسفند هم نمیدم ببرید بچرانید
    • بیکی IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
      0 0
      خیلی جالبه الان مرغ وگوشت را با ارز آزاد وارد کننداز قیمت الان مصوب دولت پایین تردد میاد یعنی کشور گل وبلبل ایرانه ارز دولتی برای خوراک دام میگیرن وقیمت آزاد دست مردم میدن بعد صادر میکنن اونوقت میگن داریم صادر میکنیم وبا پولش تو ترکیه خونه میخرن