۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۸:۰۲

معاون علوم پزشکی گلستان:

۷۰۰۰ گلستانی واکسن کرونا دریافت کرده اند

۷۰۰۰ گلستانی واکسن کرونا دریافت کرده اند

گرگان- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تاکنون هفت هزار و ۵۰۰ دوز واکسن تحویل گلستان شده و حدود هفت هزار نفر واکسینه شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر ناهید جعفری شامگاه شنبه در گفتگوی خبری اظهار کرد: از ابتدای اپیدمی کرونا همواره این بحث بود که هر تحرک جمعیت و ازدحامی می تواند زمینه ساز سرایت بیماری باشد.

وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران در استان افزود: بدیهی بود که شلوغی بازار شب عید، افزایش تعداد بیماران را به همراه داشته باشد و مسافرانی که به استان وارد شده و کسانی که به دیگر استان ها سفر کردند در گسترش بیماری نقش داشته و روند صعودی دور از انتظار نبود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: متاسفانه باید پیش‌بینی کنیم که انتهای هفته جاری و ابتدای هفته آتی تعداد بیماران در استان رشد چشمگیری خواهد یافت مگر اینکه هم اکنون همه اراده کنیم و تمام رفت و آمدها متوقف و افراد مشکوک قرنطینه شوند و با این کار می تواند جلوی پیشرفت کرونا را گرفت به شرطی که همه بپذیرند و احساس مسئولیت داشته باشد.

جعفری اضافه کرد: تاکنون هفت هزار و ۵۰۰ دوز واکسن تحویل استان شده و حدود هفت هزار دوز تزریق شده است که ۸۰ درصد آن به کادر درمان بوده و بقیه به سالمندان، بیماران خاص و گروه‌های دیگر جامعه بوده که هر کدام به نسبتی واکسینه شده اند.

کد خبر 5180595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha