۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۰:۰۴

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آبادان:

صلاحیت ۱۵۱ داوطلب انتخابات شوراهای شهر در آبادان تأیید شد

صلاحیت ۱۵۱ داوطلب انتخابات شوراهای شهر در آبادان تأیید شد

آبادان- رئیس ستاد انتخابات شهرستان آبادان گفت: در مجموع ۱۵۵ داوطلب در حوزه انتخابی شهر آبادان و دو شهر تابع تأیید صلاحیت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید زین العابدین موسوی، آمار تأیید صلاحیت و رد صلاحیت داوطلبین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان را تشریح کرد و گفت: در حوزه انتخابیه شهرستان آبادان، شهر آبادان ۲۲۷ نفر داوطلب داشت که پنج نفر آن انصراف دادند.

وی افزود: اروندکنار نیز ۲۴ نفر داوطلب داشت که دو نفر آن انصراف دادند و چوئبده با ۱۸ نفر داوطلب و دو نفر انصرافی را در آمار خود داشتند که جمع کل ثبت نامی آبادان و دو شهر تابعه، ۲۶۹ نفر است و ۹ نفر نیز انصراف دادند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آبادان تأکید کرد: از تعداد ۲۶۰ نفر، ۱۸۱ نفر در هیئت اجرایی تأیید صلاحیت شدند و از تعداد ۱۸۱ نفر تأیید صلاحیت شده ۲۶ نفر نیز در هیئت نظارت رد صلاحیت شدند که در مجموع ۱۵۵ نفر در حوزه انتخابی شهرستان آبادان (آبادان ۱۲۸ نفر، اروندکنار ۱۵ نفر و چوئبده ۱۲ نفر) تأیید صلاحیت شدند.

موسوی یادآور شد: داوطلبانی که نسبت به رد صلاحیت خود شکایت دارند، می‌توانند به مدت چهار روز (۹ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه امسال) به هیئت نظارت استان مراجعه و شکایت خود را اعلام کنند.

فرماندار آبادان گفت: بررسی نهایی و رسیدگی به شکایت داوطلبانی که توسط هیئت اجرایی و نظارت شهرستان رد صلاحیت شدند توسط هیئت نظارت استان از ۹ تا ۲۱ اردیبهشت انجام می‌شود؛ همچنین در تاریخ ۲۳ اردیبهشت نظر قطعی و نهایی هیئت نظارت استان به شهرستان اعلام می‌شود و در تاریخ ۲۴ اردیبهشت تأیید و رد صلاحیت نهایی داوطلبان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 5200261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha