۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۱۸

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد؛

رشد ۵۵ درصدی پرداخت صدقه در خراسان شمالی

رشد ۵۵ درصدی پرداخت صدقه در خراسان شمالی

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی از پرداخت ۵ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان صدقه در سال گذشته خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل آن ۵۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومس کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، مجید الهی راد اظهار کرد: مردم نوع‌دوست و سخاوتمند خراسان شمالی در سال گذشته ۵ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل آن ۵۵ درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی با اشاره به موارد مصرف صدقات بیان کرد: صدقات وجوه شرعی امانی بوده و در مواردی چون امور تحصیلی، مسکن، اشتغال، معیشت، تأمین جهیزیه، درمان و امور فرهنگی نیازمندان هزینه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه کمیته امداد خراسان شمالی مصمم است با توجه به شرایط امروز جامعه با استفاده از روش‌های نوین و گسترش آن نظیر صدقه پیامکی روزانه و کد دستوری #۸۸۷۷* روش پرداخت صدقه را آسان و درنتیجه میزان سرانه پرداخت صدقه را افزایش دهد افزود: افراد می‌توانند با ارسال یک پیامک خالی به سرشمارِ ۸۸۷۷ و انجام مراحل، با انتخاب رقم موردنظر خود، عضو سامانه پیامکی شوند.

الهی راد ضمن تأکید بر اهمیت پرداخت الکترونیکی صدقات، گفت: مردم نیک‌اندیش می‌توانند وجوهات خود را از طریق شماره‌گیری کد #۰۵۸*۸۸۷۷* با تلفن همراه خود به‌صورت ایمن و سریع پرداخت کنند.

کد خبر 5204963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha