۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۳۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

پیام آزادی قدس را از طریق فضای مجازی به گوش جهانیان می رسانیم

پیام آزادی قدس را از طریق فضای مجازی به گوش جهانیان می رسانیم

اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی مرکزی گفت: امسال نیز مانند سال گذشته محدودیت های کرونا مانع از برگزاری راهپیمایی روز قدس است ولی پیام آزادی قدس را را از طریق فضای مجازی به گوش جهانیان می رسانیم.

حجت الاسلام مهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت روز قدس، گفت: این روز، روز احیای عزت امت اسلامی است و با توجه به درایت و تیزبینی امام راحل ناظر به تشخیص عمق راهبردی جمهوری اسلامی، جهان اسلام و فرمان امام (ره) که فرمودند «فلسطین پاره تن اسلام است»، یک وحدت و همگرایی در جهان اسلام جهت مقابله با اسرائیل به وجود آوردند.

وی ادامه داد: به مرور زمان با توجه به خلوص نیت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران ملت‌های آزاده دیگری در این همبستگی با مسلمان‌ها شریک شدند و امروز شاهد هستیم در ۱۰۰ نقطه دنیا همه آزادگان و مستضعفان دست در دست هم با مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی و همبستگی می‌کنند و این از برکات و ثمرات انقلاب اسلامی است که مسئله قدس را در جهان اسلام احیا کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه با محوریت جمهوری اسلامی ایران امروز در خط مقدم جبهه مقاومت، اسرائیل نتوانست به اهداف و نقشه‌های خود برسد، تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی و محوریت امام راحل در محوریت مسئله قدس نبود شاید امروز نامی از فلسطین و مرزهای آن در گستره بین الملل مطرح نبود.

امروز همه آزادگان دنیا، آزادی قدس شریف و ملت در بند و اسارت فلسطین را فریاد می‌زنند

عباسی تاکید کرد: امروز منطقه غرب آسیا به عنوان کانون توجه دنیا است و یک جبهه مقاومت بدون مرز را تشکیل دادند و امروز همه آزادگان دنیا آزادی قدس شریف و ملت در بند و اسارت فلسطین را فریاد می‌زنند.

وی ادامه داد: به برکت خون حاج قاسم سلیمانی عزیز و یارانش ما مطمئن هستیم که این خون ثمرات و برکاتش، بیداری جهان اسلام و بیداری مستضعفین جهان و انشاالله نابودی اسرائیل از صحنه روزگار را به همراه خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال نیز مانند سال گذشته محدودیت‌های کرونا مانع از برگزاری راهپیمایی روز قدس است اما پیام این روز قطعاً و یقیناً با حضور و فعالیت در عرصه‌های مختلف توسط جوانان جهان اسلام این پیام به گوش همه ملت‌ها خواهد رسید و ان‌شاءالله در روز قدس شاهد این هستیم که با پویش‌ها و روشنگری‌های مختلف به فضل خداوند متعال، شاهد کم شدن قدرت و کم رنگ شدن حضور رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه غرب آسیا باشیم.

آزادی قدس شریف از دعاها و آرزوهای ما در این روزهای عزیز است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: امیدواریم که مردم شریف، عزیز و شریف استان مرکزی که در تمام برهه‌های تاریخ انقلاب خوش درخشیدند، مثل همیشه پشتیبان مردم مظلوم فلسطین در صحنه حاضر باشند و بتوانند با بیان، قلم و حضورشان به استفاده از بستر رسانه‌های استان مرکزی در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین سنگ تمام بگذارند و آزادی قدس شریف از دعاها و آرزوهای ما در این روزهای عزیز است و وعده خداوند را صادق می‌بینیم و ان‌شاءالله بزودی شاهد آزادی قدس شریف هستیم.

عباسی در پایان بیان کرد: به امید روزی که قدس نیز آزاد شود و مسلمانان و پیروان سایر ادیان از مستضعفان جهان بتوانند در قدس شریف با هم وحدت داشته باشند.

کد خبر 5205673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha