۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۳۹

مهر گزارش می‌دهد؛

امتحاناتی که با اصرار حضوری شد و به تعویق نیفتاد

امتحاناتی که با اصرار حضوری شد و به تعویق نیفتاد

برگزاری آزمون‌های حضوری متعدد دانش آموزان در روزهای اوج شیوع کرونا در کشور تصویب شد و وزارت بهداشت هیچ برآوردی از نتیجه برگزاری این آزمون ها در تداوم شیوع کرونا ارائه نداد.

خبرگزاری مهر_گروه جامعه: امسال هم آموزش و پرورش تصمیم خود را نهایی کرد و در حالی که تعداد آزمون‌های لغو شده آموزش عالی به ۵ آزمون رسید اما در مسیر برگزاری امتحانات حضوری پایه نهم و دوازدهم ستاد ملی مقابله با کرونا همان راهی را رفت که برای اقتصاد گردشگری اتخاذ کرد و با برگزاری تمام آزمون‌های حضوری مربوط به آموزش و پرورش موافقت کرد؛ در حالی که هنوز در پیک چهارم کرونا هستیم و خطر شیوع ویروس به قول وزیر بهداشت چموش هندی رو به رو هستیم، چالشی دیگر پیش پای جامعه قرار بگیرد. این سیاست دوگانه ستاد کرونا در مقابل آموزش عالی و آموزش و پرورش شاید از آن روست که دانش آموزان کمتر اهل توئیتر و زدن هشتک و درست کردن کمپین هستند. از میان آزمون‌های سراسری هم آزمون کنکور کارشناسی با تعویق رو به رو نشد (البته همچنان احتمال تعویق آن وجود دارد)؛ شاید یکی از علت‌های گرفتن تصمیم به برپایی آزمون حضوری دانش آموزان پایه دوازدهم نیز همین باشد؛ چون آنها به نمرات امتحان نهایی خود برای ورود به دانشگاه نیاز دارند.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ آخرین آزمونی بود که با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونادر جلسه کمیته‌های تخصصی به تعویق افتاد. مقرر شد کنکور سراسری در روزهای ۹ تا ۱۲ تیرماه و در زمان مقرر خود برگزار شود اما آزمون کارشناسی ارشد که قرار بود ۵ ،۶ و ۷ خرداد برگزار شود به تاریخ‌های ۶ تا ۸ مرداد ماه منتقل شود. آزمونی که قرار بود ۵۲۴ هزار نفر یک روز در آن شرکت کنند به تعویق افتاد اما امتحاناتی که در آن قرار است حدود ۶۷۰ هزار دانش آموز در پایه دوازدهم (۵۵۰ هزار دانش‌آموز پایه دوازدهم و ۱۲۰ هزار نفر که به صورت تک درس یا برای آزمون تعدادی از دروس در امتحانات نهایی امسال شرکت می‌کنند- بنا به آمار سال گذشته) آن هم نه برای شرکت در یک آزمون ۵ ساعته بلکه برای حضور مداوم و چندباره سر جلسات آزمون در این ماه موافقت کرده است و دلیلی برای تعویق آن نمی بیند!

امتحاناتی که با اصرار حضوری شد و به تعویق نیفتاد

علیرضا رئیسی، در پایان جلسه روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ستاد ملی مقابله با کرونا بابیان اینکه در حال حاضر در پیک کرونا در فاز چهارم هستیم و ۴۶ شهر در وضعیت قرمز، ۲۶۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۳۹ شهر نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند اما اعلام کرد که آزمون پایه نهم به صورت حضوری ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد برگزار می‌شود. همچنین آزمون پایه دوازدهم ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد برگزار خواهد شد. آزمون سنجش ملی پایه ششم ۲۵ اردیبهشت به صورت حضوری برگزار می‌شود. آزمون سمپاد ۲۰ و ۲۱ خرداد، آزمون مرحله دوم المپیاد دانش‌آموزی ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت و ۲۳ تا ۲۵ خرداد به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

آیا راه حل دیگری نبود؟

یکی از سوالاتی که این روزها مطرح است این است که با گذشت بیش از یک سال از شیوع کرونا در کشور و ناچاری برگزاری امتحانات و آزمون‌های متعدد علیرغم اینکه اکثر آموزش‌ها در بستر مجازی در حال رخ دادن است و آزمون‌های پایان ترم دانشگاهی نیز در همین بستر مجازی برگزار می‌شود، چرا برای دو پایه نهم و دوازدهم که از سال قبل نیز چالش حضوری برگزار شدن این امتحانات وجود داشت، راهی پیدا نشده است که حداقل در روزهای اوج شیوع کرونا در کشور این آزمون‌ها برگزار نشود؟

آیا قرار است دوباره راه رفته نوروز و باز کردن امکان مسافرت‌های نوروزی را برویم؟ آیا ستاد کرونا تصور و برآوردی دقیق از احتمال شیوع کرونا با برگزاری این امتحانات دارد یا حقیقتاً این گروه‌های سنی نه ناقلان جدی کرونا هستند و نه به صورت جدی به کرونا مبتلا می‌شوند؟ آنچه این روزها نیاز جامعه است دادن اطلاعات کافی به جامعه مخاطب از سوی مسئولان است.

دانش آموزانی که امسال کنکور هم باید بدهند و هم در روزهای کرونایی برای سلامتی خود و خانواده شان دغدغه دارند، هم برای امتحانات نهایی که حالا دیگر اعلام شده در خردادماه و به صورت حضوری برگزار می‌شود و هم برای کنکور باید آماده شوند. حوزه مغفول جدی در آموزش و پرورش و حتی در وزارت بهداشت سخن گفتن با این قشر از دانش آموزان و کاستن از اضطراب هایشان است.

دلیل اصرار بر برگزاری آزمون حضوری

موضوع مهم این است که امتحانات پایه دوازدهم حتماً باید به صورت حضوری برگزار شود چرا که مانند کنکور آزمونی سراسری است و نمراتش در سرنوشت ورود به دانشگاه برای بسیاری از دانش آموزان مهم است؛ اما سوال این است که آیا این امتحانات نمی‌تواند به زمانی دیرتر از روزهایی که در اوج شیوع کرونا هستیم موکول شود؟

بیشتر نمرات این آزمون برای انتخاب دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی مهم است و می‌توان این بخش از انتخاب دانشگاه را به زمانی که امتحان گرفته شد موکول کرد (حتی اگر اصرار هست آزمون سراسری در زمان خود برگزار شود) اما واقعیت این است که برای آموزش و پرورش موضوع، مهم جلوه دادن امتحانات پایه دوازدهم چیزی بیش از اینهاست. آموزش و پرورش که تلاش دارد سهم سوابق تحصیلی را در کنکور بیشتر کند و آموزش عالی به دلایل متعدد از جمله استاندارد ندانستن این آزمون‌ها از آن سرباز می‌زند، یک جدالی را ایجاد کرده است که حالا باید چوبش را وسط کرونا دانش آموزان و خانواده‌هایشان بخورند. در واقع آموزش و پرورش برای اهمیت دادن به آموزش‌های ۱۲ ساله خود حتماً باید آن را به کنکور و انتخاب رشته گره بزند در غیر این صورت به نظر می‌رسد خود اهالی آموزش و پرورش هم محرکی جدی برای دانش آموزان که پای درس بنشینند ندارد!

امتحاناتی که با اصرار حضوری شد و به تعویق نیفتاد

گزارش رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارائه نشده است

موضوع دیگر عدم ارائه یک گزارش رسمی و کارشناسی شده از سوی وزارت بهداشت یا آموزش و پرورش درباره کیفیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون‌های حضوری این وزارتخانه است به طوری که هیچ گزارشی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در امتحانات نهایی سال گذشته ارائه نشد.

موضوع دیگر عدم ارائه یک گزارش رسمی و کارشناسی شده از سوی وزارت بهداشت یا آموزش و پرورش درباره کیفیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون‌های حضوری این وزارتخانه است به طوری که هیچ گزارشی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در امتحانات نهایی سال گذشته ارائه نشد

خسرو ساکی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش سا ل گذشته زمان برگزاری کنکور گفت: تمام پروتکل‌های بهداشتی برای امتحانات مدنظر هست و از مراقبین بهداشت وزارت آموزش و پرورش و شبکه‌های بهداشت محل‌ها برای رعایت این پروتکل‌ها بهره می‌گیریم و دانش آموزان را به دو گروه تقسیم کردیم که فاصله صندلی بین ۱.۸ صندلی تا ۲ متر رعایت شود و پیش بینی کردیم مراقبین بهداشت در مبادی ورودی باشند و ماسک و دستکش و… در اختیار دانش آموزان قرار بگیرد.

وزیر آموزش و پرورش در این روزها بارها اعلام کرد که تابع تصمیم ستاد مبارزه با کرونا خواهد بود اما علیرضا رئیسی هفته گذشته تاکید کرد برگزاری امتحانات حضوری در این زمان با اصرار مسئولان آموزش و پرورش است. رئیسی با شمردن نام شهرهای قرمز می‌گوید: استان‌های خراسان شمالی، آذربایجان‌شرقی، هرمزگان و تهران نیاز به مراقبت بیشتری دارند، اما در عین حال قرار است ۱۰ روز بچه‌هایی که در یکسال گذشته از ترس کرونا حتی در روزهایی که در اوج بیماری نبودیم را به مدرسه نفرستادیم سر امتحان بفرستیم و نگران معاشرت این میزان دانش آموز در رفت و آمدها و قبل و بعد امتحانات نباشیم و در نهایت هم احتمالاً همه تقصیرها برعهده والدینی است که همراه فرزند خود به جلسات امتحان نرفتند که از او مراقبت کنند، ماسکشان را بزنند و.... و اینها در حالی است که می‌دانیم کمترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به سن نوجوانی است.

ساکی می‌گوید: امسال ۲ هزار و ۷۰۰ حوزه برگزاری نسبت به شرایط عادی، افزایش یافته است تا دانش‌آموزان با فاصله دو متر از یکدیگر و در فضایی مناسب که از تهویه کافی برخوردار است روی صندلی قرار گیرند.

چه میزان برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم ضروری است؟

خسرو ساکی چند روز قبل گفته بود: همان اندازه که حفظ سلامت دانش آموزان مهم است هدایت تحصیلی و آینده تحصیلی دانش‌آموزان هم امر مهمی محسوب می‌شود که نباید لطمه و آسیبی به آن وارد شود. هدایت تحصیلی دانش آموزان و انتخاب رشته آن‌ها به لحاظ تأثیری که در سرنوشت تحصیلی آنان دارد، بسیار حائز اهمیت است، لذا نباید اجازه دهیم که فضا دوقطبی شود و طوری القا کنیم که دو مقوله سلامت و امتحانات کنار هم نمی‌توانند باشند، درصورتی‌که اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود، می‌توانیم درجایی که لازم باشد، امتحان حضوری برگزار کنیم.

ساکی با تأکید بر اینکه تعطیل کردن امتحانات حضوری به معنای عدم تفکیک دانش آموزان برای شاخه‌ها و رشته‌های مختلف تحصیلی است، اظهار کرد: این موضوع، موجب تورم در یک‌رشته یا شاخه یا کمبود در رشته و شاخه دیگر می‌شود و بازار کار را نیز در آینده دچار مشکل می‌کند.

وی بابیان اینکه مقررشده است، امتحانات پایه نهم در شرایطی که وضعیت مناطق استان یکسان باشد، سؤالات به‌صورت استانی و بر مبنای وضعیت تعیین‌شده طرح شود، اظهار کرد: سؤالات هماهنگ پایه نهم برای هر استان و یا منطقه به‌صورت مجزا طراحی شود و دانش آموزان پایه نهم در مدرسه خود امتحان می‌دهند.

نکته مهم در برگزاری امتحانات پایه نهم این است که در هر صورت چون امتحانات این پایه به صورت مدرسه‌ای برگزار می‌شود و تصحیح اوراق نیز به صورت کشوری نیست باز هم نمی‌توان آنطور که بر اعتبار آن تاکید می‌شود و آن را حیاتی می‌شمارند، در نظر گرفت؛ به معنای شفاف آن اگر در مدرسه‌ای قرار باشد به دانش آموزی نمره‌ای داده شود تا به رشته مورد علاقه اش برود، این امکان مهیاست و با این همه آموزش و پرورش معتقد است به ریسک آن می‌ارزد تا امتحاناتی که از اساس دارای اعتبار و روایی نیست را به گونه‌ای جلوه دهیم که دارای چنین اعتباری است. این در حالی است که قرار نبود ملاک هدایت تحصیلی صرفاً نمرات دانش آموزان باشد اما به نظر می‌رسد عدم موفقیت آموزش و پرورش در اجرای درست هدایت تحصیلی باعث شده همچنان این دستگاه به نمرات پایه نهم بیش از آنچه اسناد بالادستی روی آن حساب کرده‌اند، حساب کند!

به نظر می‌رسد عدم موفقیت آموزش و پرورش در اجرای درست هدایت تحصیلی باعث شده همچنان این دستگاه به نمرات پایه نهم بیش از آنچه اسناد بالادستی روی آن حساب کرده‌اند، حساب کند!

سال گذشته همین موارد را با علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش در میان گذاشتیم و او در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص چرایی اجبار برای حضوری برگزار شدن امتحانات پایه نهم در حالی که این امتحانات سراسری و حتی منطقه‌ای نیست و عملاً نمرات با توجه به میزان دخالت معلم در فرایند طراحی سوال تا تصحیح اوراق صد در صدی است، پایایی و روایی مورد نظر برای ارزشیابی تحصیلی را نیز می‌تواند دچار خدشه کند، گفت: علت اینکه امتحانات پایه نهم را حضوری برگزار می‌کنیم این است که در امتحانات کتبی توجه به طراحی سوال می‌شود و از همین نظر دارای روایی و پایایی است و بر اساس توان دانش آموز در پاسخ به سوالات می‌توان اطمینان نسبی داشت که اگر دوباره امتحانی گرفته شود همان نمره تکرار می‌شود. ما هم برای هدایت تحصیلی به این اطمینان نیاز داریم. در هدایت تحصیلی تاثیر نمرات مستمر یک و دو جمع می‌شود و نشان دهنده سهم قضاوت معلم در این فرایند است و اساس فرایند نظام تعلیم و تربیت نیز همین است که میزان ارزیابی معلم بالاست و این معلم است که صلاحیت دارد بگوید دانش آموز در هر درس چه استعداد و پشتکاری دارد و در فضای بیرون نیز به همان استناد می‌شود.

کمرئی در پاسخ به این پرسش که حالا که این میزان به قضاوت معلمان اطمینان هست چرا همین اطمینان به ارزیابی غیر از امتحانات حضوری واگذار نمی‌شود، گفت: این صلاحیت مورد تایید قرار گرفته است اما برای اینکه یک تفکیکی در رشته‌های متوسطه دوم باید صورت بگیرد که بعداً مورد اعتراض نیز نباشد و مبنایی کتبی برای نمرات در دست باشد، ما نیاز به امتحانات حضوری داریم.

امتحاناتی که با اصرار حضوری شد و به تعویق نیفتاد

معاون آموزش متوسطه در پاسخ به پرسش دیگری درباره اینکه در این شیوه معلم می‌تواند سوال‌ها را از قبل به دانش آموزان بدهد یا حتی شنیده می‌شود مدیران برخی مدارس از معلمان می‌خواهند میانگین نمرات کلاسشان از یک حدی پایین‌تر نباشد، در این صورت از اساس اطمینان کردن به چنین نمراتی آیا راه حل مناسبی برای هدایت تحصیلی است، بیان کرد: ما می‌توانیم بنشینیم و هدایت تحصیلی و مبناهای آن را نقد کنیم و ببینیم اشکالات کجاست و حتی در این موارد می‌توانیم پیگیر تخلفات گزارش شده باشیم. در هر شرایطی مکانیزم کنترل و نظارت وجود دارد مثلاً در حالت عادی (غیرکرونایی) ۵ درصد اوراق مورد بازبینی قرار می‌گیرند. ما به عنوان کارشناس این امر دقت آزمون‌های کتبی را به خاطر اینکه می‌توانیم بر مبنای آن تفکیک رشته‌های نظری و فنی حرفه‌ای و کاردانش را داشته باشیم، معتبر می‌دانیم. بچه‌های پایه نهم ۶ درس اثر گذار در هدایت تحصیلی دارند که ضریب سه دارد اما در مدرسه نمونه دولتی این نمرات تا ۵۰ درصد اثرگذار است. در واقع برخی مدارس نیاز به مبنایی برای پذیرش دانش آموزان در رشته‌های متوسطه دوم دارند. پایه نهم به دلیل اینکه انتقال دوره در آن صورت می‌گیرد امتحانات مهمی است.

امتحانات پایه ششم هم حضوری شد

علیرضا رئیسی گفته است که آزمون سنجش ملی پایه ششم ۲۵ اردیبهشت به صورت حضوری برگزار می‌شود. این در حالی است که سال گذشته آزمون پایه ششم حذف شده بود.

گرچه رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی پیشتر گفته بود که برای پایه ششم ابتدایی ارزیابی عملکرد دروس ادبیات فارسی، ریاضی و علوم مورد تاکید ما هست، اما حرفی از سنجش ملی به صورت حضوری زده نشده بود و به نظر می‌رسد این مهم در سکوت خبری به نتیجه رسیده است.

در مجموع قرار است روزهای متعدد و در فاصله زمانی کمتر از یک ماه آزمون‌های پر مخاطبی به صورت حضوری با تولی گری آموزش و پرورش برگزار شود؛ در پیک چهارم کرونا و تهدید برای ورود به پیک پنجم با شیوع کرونای هندی قرار داریم و در نهایت این وزارت بهداشت است که باید پاسخگوی صریح این تصمیمات و عواقب آن باشد و برای جامعه روشنگری کند که آیا این مساله مانند سفرهای نوروزی یک تهدید است و یا نه تا خانواده‌ها حداقل اضطرابی نداشته باشند؛ کاری که وزارت بهداشت زمان اصرار برای بازگشایی مدارس در شهریور و مهر نکرد و متعاقب آن با ورود به پیک سوم کرونا خیلی زود مدارس تعطیل شد تا همین امروز!

کد خبر 5206987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • m t IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      سلام چرا جنگ نرم اونم از خودکشورمون چرا دانش آموزان رو اذیت مکنید چرا روح روانشون بازی میکنید چرا استرسشونو زیاد میکنیدما از کرونا نمیترسیم از شما مسئولین آموزش ووزارت بهداشت بیشتر میترسیم دارین دستی دستی جونارو دیوانه میکنید جرا مارو درک نمیکنید تورو خدا نه به امتحان حضوری
      • ندا IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
        69 5
        نه به امتحان حضوری
      • زینب IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
        29 3
        هیچکس نمیره مدرسه همهٔ خانواده مخالفند حتی اگه حضوریش کنند مگه ما از جونمون سیر شدیم اونا پولدارن دیگه به ما اهمیت نمیدن حتی اگه بمیریم
      • ایرج IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
        7 23
        #حق دانش اموران زرنگ نباید پایه مال بشه
    • ناشناس IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      62 2
      ازمون وکالت که فکر کنم هیچ وقت برگزار کنند انگار نا ۸۱ هزار داوطلب آدم نیستیم
    • ناشناس IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      چرا باید از پایه دهم و یازدهم حضوری نشود
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      پارسال ک توی خوزستان امتحان پایه نهم حضوری نبود آیا اتفاقی افتاد؟ بابا جمع کنید این مسخره بازیها رو آخرش میخوان بشن ی بیسوادی مثل شما
    • سجاد IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      87 4
      داداشای گلم اگه من کرونا بگیرم خودمم ندونم به بقیه بدم چی لطفا نگید پرتکول ها رعایت میشه چون شما اون وسط که نیستید اگه من برم با صد نفر صحبت میکنم بقیه هم همینطور چون بی تفاوت به کرونا هستن صد درصد میگرن یا میگیریم اخه واسه خودتونم بده اگه بچه ها بگیرن سایت های خارجی بی بی سی باز میریزن سرتون
      • ناشناس IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
        61 3
        هیچی گفتن هر کی بمیره خانواده ها نگران نباشن پول کفن و دفنشو میدیم
    • ناشناس IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      116 6
      میتونستند مثل ۱۰ سال پیش امسال تاثیر معدل بر روی کنکور رو حذف کنند و امتحانات رو غیر حضوری کنند به همین راحتی ، واقعا که کاراشون خیلی مسخرس
    • نازنین IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      54 3
      نظر مردم برایشان مهم نیس یعنی بود و نبود مردم برایشان مهم نیس پس اگر نمیخواین امتحان نهایی رو.ب تعویق بیندازید ما و خوانواده هایمان در رای گیری شزکتن خواعیم کرد شما بخاطر انتخابات امتحان ما دوازدهم رو.ب تعویق نمی اندازید و میگویید ک کرونا سیر نزولی پیدا کرده واقعا بخاطر انتخابات این همه کار رو انجام
    • نازنین IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      63 6
      همه امتحان و آزمون هارو ب تعویق می اندازید بجز امتحان دوازدهم و نهم .میتونستید تأثر معدل بر کنکور رو برای ما دانش آموزان حذف بکنید
      • مهشید IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
        31 6
        بخاطر انتخابات اصلا امکان نداره تاریخشم تغییر بدن
    • زهرا IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      70 8
      تو رو خدا امتحان نهایی رو ب تعویق بی اندازید
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      104 5
      اگر همه با هم هماهنگ بشیم امتحان ندیم مجبور میشن به حرفمون گوش بدن
      • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
        9 21
        این داره اینجوری میگه که بقیه امتحان ندن و خودش بده و از دیگران جلو بیفته.آقااااا به حرف این سواستفاده گر ها گوش ندید....اینا با این حرفا شون دارن وقت شما رو میگیرن.برید به جای این حرفا درستونو بخونید.
    • تعویق IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      73 4
      سلام آقای دکتر رییسی من از خدا میخوام که شما کرونا بگیرین و کل خونوادتونو مبالا کنین تا منی که دوباره کرونا گرفتم رو درک کنین.هیچ پروتکل پروتکل نکن من دوباره ازنده مادرمرده گرفتم که مدیر مدرسه هستش اون موقع هم میگفتن این چرتارو
      • سعید IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
        46 0
        عزیزم اینا خودشون واکسن زدن چه جوری میخوان کرونا بگیرن.
    • اختر IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      59 6
      کرونا به هیچ کس رحم نمیکند خودتان میدانید نمی توانید پروتکل بهداشتی را رعایت کنید و کنند خودمان را گول نزنیم من فرزندم را نمی فرستم که امتحان بدهد جان او و دیگر عزیزان حتی برگزار کنندگان بیگناه بسیار ارزشمند است خدا ما را از دست مسوولین لجباز نجات دهد
      • ایلیا ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
        40 2
        من با برگزاری امتحانات حضوری به شدت مخالفم چون وقتی آموزش آنلاین بوده و جو کلاس حضوری نبوده باید آنلاین باشه امتحانات چون تقریبا یکسالی هست که مدرسه نرفتیم و رفتن به مدرسه محروم بودیم حالا بخوایم یک دفعه بریم آزمون حضوری بدیم هم احتمال داره کرونا بگیریم هم آدم استرس می گیره چون یک سال آنلاین بوده
    • اجمدی IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      40 4
      بعضی از رشته های هنرستان کنکور ندارن اخه،چرا اونا حضوری باید امتحان بدن؟؟
    • ناشناس IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      56 4
      منو ببخشید من از شما ستاد کرونا از اولش متنفر بودم
      • ●○●○●○●○● IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
        21 1
        اره والا. اگه می‌فهمیدن حداقل به تاخییییر می انداختند آخه خودشون هم میدونن که اونجوری که میگن پروتکل ها رعایت نمیشه خودشونو دارند با حرفای دروغشون قانع میکنند. چرا به تااااخیر نمی اندازید؟ هم برای کرونا بهتره به تاخیر بیافته و هم بخاطر ما که بیشتر و کامل تر بخوووونیییییم.
    • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      75 4
      بچه من که ابتداییه امسال هیچی یاد نگرفت وای به حال این بیچارهها بااین کلاسای مجازی
    • علی IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      35 0
      نه به امتحان حضوری
    • Mehran IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      24 0
      دیگه واقعا نمیدونم چی بگم!
    • بهتاش IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      34 1
      خدا لعنتتون کنه
    • حق گو IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      37 1
      قربانی سیاست شدن این بچه های بیچاره ما، شاید چون تهدیدی برای امنیت کشور به حساب نمیان چون نمیتونن هشتگ بزنن یا تجمع کنن و زورشون نمیرسه ...
    • ناشناس IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      19 1
      😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    • ریما IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      22 2
      اول که گفتید هر مدرسه ای 25 دانش آموز دوازدهمی داره. هرکلاسی 2 نفر میشینه پس چی شد؟میخان دوازدهمی ها رو یه جا جمع کنند.کلاه رفت سرمون.
    • مریم AE ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      34 3
      تعویق امتحانات نهایی به تیر ماه #تعویق امتحانات نهایی
    • نمانی IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      28 2
      اینا اصلا براشون مهم نیست جون مردم
    • علی IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      25 1
      همچنین اتفاقی رو واسه شما هم ارزومندم :)
    • یه نفر IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      23 2
      بدبخت تر از کنکوری ها پیدا نکردن.
      • Hadiseh IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
        22 1
        و همچنین نهمی ها
    • قربانی کرونا یه کلاس نهمی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      30 5
      واقعا برای همه کسایی که میگن امتحان نهم و دوازدهم حضوری شه متاسفم ایشالا که بچه های خودتون کرونا بگیرن بمیرن تا کسایی که بچه هاشون قراره توی همین امتحانا جونشونو از دس بدن رو درک کنید خیلی بی درک و فهم هستید اخه کی با اموزش مجازی درس یاد گرفته که منه کلاس نهمی بخوام یاد بگیرم‌واقعا بیا انصافیه
    • خداحافظ بازماندگان IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      24 4
      من از وقتی فهمیدم امتحانا حضوریه میخوام خودکشی کنم میتونید یه شوخی و حرف مسخره در نظر بگیرید ولی وقتی خبرش همه جا پخش شد میفهمید راست گفتم
      • ناشناس IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
        27 1
        ن این کارو نکن ... تو آینده داری بخاطر چن تا آدم احمق نباید این کارو بکنی همیشه امید هست ب کسایی فکر کن که دوست دارنو با رفتنت عذاب میکشن
      • یه کنکوری IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
        7 18
        ایول خودتو بکش بخندیم
      • زهرا IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
        17 0
        نه خواهش میکنم این کارو نکن برای یه امتحان حضوری.... خودکشی باعقل جور در نمیاد
      • الهه RU ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
        4 0
        ارزش داده برا امتحان خود کشی؟ اانقد ضعیف نباش زندگی خیلی پستی و بلندی داره
    • فلش IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      22 0
      میگید ک اگه دانش آموز ها مردن خانواده ها نگران نباشند هزینه کفن و دفن رو میدید اره؟؟؟؟؟ ایشالله زن و بچه های خودتون بمیرن ما هم یکم بخندیم نفری هزار تومان بزاریم روی هم سنگ قبر براشون بخیرم
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      18 2
      میخوایین دانش آموزان رو بکشید خب بگین برین حضوری امتحان بدیم تا دانش آموزان بمیرن و جمعیت کمتر بشه چرا سختش میکنید اشکال نداره می ریم مدرسه امتحان میدیم می افتیم میمیریم راحت میشیم🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
    • ناشناس IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      20 2
      خداازتون نگذره که بچه های مردمو عزیت میکنین اصلأ جون بچه های مردم براتون مهم نیست
    • زهرا IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      18 0
      واقعا واستون متاسفم ک امتحانات رو حضوری کردین ایشلا خیر نبینین
    • صغری IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      25 0
      حداقل حجم کتاب رو کم کنید
    • نهم IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      43 0
      ممنون که هزینه دفن‌ وکفنمونو میدین😂همش نگران بودم اگه بمیرم کی میخاد هزینه دفن وکفن رو بده😂 ممنون🙂🙏🏻🖤
      • نهمی IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
        12 0
        😹😹⁦👌🏻⁩منم همین فکرو کردم .گفدم فقط سیمان میکنن.شکر ک سنگ قبر میزارن😐😂🙂
      • Mahta IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
        6 0
        بابا عزیز اونشم به زحمت افتادن شایدم یه مشت شایعه هست
    • محمد IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      24 0
      #ن_به امتحانات_حضوری
    • به شما ربطی نداره IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      21 0
      الان شما امتحان ها رو حضوری کردین دلتون خنک شد ؟ روز خوش نبینین.
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      24 2
      اگه فردا بیایین بگین باز کرونا زیاد شده چنان میزنیم دهنتون. اگه بچه خودت هم بود باز اینو میگفتی خودت رفتی از خارج واکسن زدی ما چی
    • ۰۰۴ IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      10 72
      اینها فقط بهونه هستند امتحانات باید حضوری باشند مدرک تقلبی هیچ فایده ای نداره پس به جای این حرفا آماده ی امتحان بشید 🔴#امتحانات_حضوری🔴
      • M IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
        8 3
        یاد این بچه خر خونایی افتادم که سر کلاس همه کاراتو صاف میزاشتن کف دسته معلم😐
      • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
        8 2
        مدرک غیر تقلبی نیز هیچ فایده ای نداره عزیز
      • خسته :) IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
        14 3
        چطور این حرفو میزنی؟ من خودم معدلم تو هشتم و هفتم همیشه بیست بوده! امسال هم درسامو خوندم ولی اگر کردنا بگیرم بمیرم کی پاسخگوئه؟؟؟؟؟؟؟ تو؟؟؟؟؟
    • ناشناس IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      36 1
      یه عده ادم دورهم جمع شدن و اصرار به برگذاری امتحان حضوری دارن اقای مسئول که میگی من خودم پدر هستم و حال شما اولیا رو درک میکنم فرزند شما دقدقع امتحان ندارد با یک اشاره از طرف شما تمام نمرات فرزندت ۲۰ میشه طوری که آب از آب تکان نخورد پس چرا فرزندان ما رو بازیچه دست خودتون میکنید
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      23 0
      توی مناطق گرمسیر فاجعه به بار میاد .چرا بچه های مردم رو به قتلگاه میفرستید . فکر کنید فرزند خودتون باشه
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      15 2
      خداجای حق نشسته مثل خودتون باخودتون وبچه هاتون‌رفتارمیکنه بی انصاف ها که مارامیخواین بکشید وازدستمون راحت بشین
    • . دانش آموز پایه نهم IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      27 0
      نمی‌دونستم جان ما دانش آموزان هیچ‌ اهمیتی ندارند 🤦🏼‍♀️😢 ما اگر کرونا بگیریم و بمیریم آموزش پرورش چی می خواد جواب بده ؟
      • .... IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
        10 1
        نترس پول کفن دفن مونو میدن
    • ناشناس IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      26 1
      من میگم چرا باید نهم و دوازدهم حضوری امتحان بدن ما که حضوری درس نخوندم که حضوری امتحان بدیم
    • ناشناس IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      18 0
      اقای مسئول چرا امتحانات دانشجویان انلاین باشد ولی پایه نهم و دوازدهم حضوری چرا دانشجویی بی سواد تربیت میکنید دانشجو فقط مدرک بگیرد حالا باسواد یا بی سواد فرقی ندارد برای شما ولی دانش اموزان که یک سال مجازی درس خواندند حالا حضوری امتحان بدهند این عدالتی که شما از ان دم میزنید کجاست این عدالت حکومت ست
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      13 0
      اپل سال هم گفتن که پرتکل رعایت میشه و من نیز دو روز حضوری رفتم اما هیچ گونه رعایای صورت نگرفت اگه ما بمیریم شما میخوای جواب بدی جناب اقای وزیر بهداشت یا وزیر آموزش پرورش ؟
    • دانش آموز بد بخت IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      10 2
      اینکه میبینیم کل کشور نارنجی شده همش الکیه . بد تر شده که بهتر نشده .اونوقت مارو می‌خوام بذارن بریم امتحان حضوری حلالتون نمیکنم .
    • امیر IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      11 0
      تو رو خدا با جون ما بازی نکنید🥺🥺
    • Hadiseh IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      9 0
      وقتی همان مردمی که می‌خوان ماهارو یعنی کنکوری ها و نهمی هارو بهشون کار بدن دارن به آزمون حضوری اعتراض میکنند شما دیگه چی میگین بابا من روانی شدم از استرس کرونا نمیدونم دارم چیکار میکنم آقای حاجی میرزایی شمایی که گفتی پول دفن و کفن بچه هارو میدی اصلا اولیا نگران پول نباشن اصلا اولاد داری اصلا میدونی
    • احمدی AE ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      12 2
      الهی که کرونای هندی دچار عزیزانتان بشه.درد و عذاب گریبانتون رو بگیره.یکسال استثنا میشد مشکلی پیش نمی آمد کاسه های داغ تر از آش
    • دوازدهم حضوری باشه IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      5 59
      عاااااااالی .ممنون که دوازدهم رو حضوری کردید.لطفا به حرف این تنبل ها گوش ندید
      • 사하흐 IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
        4 0
        وقتی همه مردیم عالی تر میشه وقتی ناقل شدی عالی تر میشه ببینم بازم ممنون میشی یانه
      • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
        3 0
        ببینیم از این ب بعد چقدر عاااااااالی تر میشه
    • حسینی AE ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      14 2
      گرگهایی مثل شماها نه نفرین مردم شاملتون میشه نه صداشان به گوش کرتون میرسه.الهی به بدترینها دچار بشین دشمنای ایران
    • آوا US ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      16 1
      من دیگ هیچی ندارم بگم فقط میتونم بگم ایشالا یه روز تقاض این همه ناراحتی ک برا بقیه درس میکنید رو چند برابر بدین ایشالا ک خوش نباشین این خوشیتون تموم شه دیگ
    • دانش اموز IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      15 0
      خواهش میکنم غیر حضوری کنید و معدل تو کنکور اسری نداشته باشه مثل چند سال قبل جون ما در خطر خانواده هامون مشکل دارن
    • ناشناس IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      15 0
      ببخشید میتونم بپرسم چرا کارشناسی عققب افتاد اونم دواه بعد مال ما حتی ی روزم عقب نیوفتاده ؟؟؟!!! فامیل مسئولین کارشناسی دارن؟؟
    • پایه نهم IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      25 1
      بچه ها ما باید پشت هم باشیم بیایید هیچکس نره برای حضوری همه رو که نمیتونن بندازن
    • رها IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      8 0
      #مخالف بشدت به امتحان حضوری دوازدهم ها #ایا ریه دانش اموزان دوازدهم ها ضد ویروسی است ؟؟؟؟ لطفااقای حاجی میرزایی ...جواب بدین ایااین طوراست
    • ... IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      10 5
      لابد الان والدین شدن حضرت ابراهیم‍... اینا خدااا‍... که بچتون بفرسین تو دل کرونا هیچی نمیشه اصلا نترسین‍... اگرم طوری شد هزینه کفن و دفن با خودمون‍...😐💔 واقعا کهههه
    • ‍‍‍ IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      8 0
      خب چرا بخاطر کنکور امتحان نهمی ها عقب نمیوفته کنکور چه ربطی به نهمی ها داره‍؟... حداقل یکم عقب بندازینش یکم بیشتر بخونیم‍... اگه قرار بود امتحان حضوری باشه چرا آموزش رو حضوری نکردین‍؟... شما که امتحان آنلاین رو قبول ندارین آموزش آنلاین رو قبول دارین‍؟.. یعنی الان همه تو کلاسا کامل یاد گرفتن‍؟...🙂💔
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      6 0
      سلام ی لطفا کنید کنکوربه تعویض بندازی یک ماه وقت داشته باشن که مورور کن بچه‌ها دارن از استرس می میرن
    • دوازدهمی IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      6 0
      چرا نهم ودوازدهم باید امتحان حضوری بدن ولی دانشگاه ها نه حرف ازعدالت می زنین کدام عدالت ماک عدالتی نمی بینیم ماک امتحان حضوری نمی ریم
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      8 0
      به جای اینکه به همه استرس وارد کنن، بیان لطفا امکاناتی رو فراهم کنن که از تقلب جلوگیری کنه اینجوری دیگه با حضوری فرقی نداره که
    • محمد IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      3 0
      چرا کاری رو که بلد نیستین به عهده می‌گیریند مثلا چی الان میخواین بگین نگران ما دانش اموزاین؟ ما نخوایم کسی نگرانمون نباشه باید کی رو ببنیم😑
    • نهمی. IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      5 0
      پس چطور شد امتحان ها باید حضوری باشن و انتخابات حضوری ولی مسافرت غیر حضوری چون موقع سفر کردن به کرونا مبتلا میشیم به دیگران هم پخش میکنیم ولی موقع اتخابات شما کرونا صحبت کردین که نیاد 😒
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      3 0
      خیر نبینید
    • نهمی بدبخت IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      7 0
      فقط تا آخر عمرم نفرین میکنمتون لعنت بهتون ایشالله کرونا بگیرین بمیرین👊👊👊👊👊💩💩💩💩
    • ریحانه IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      5 0
      آقای وزیر بچه های خودت معلوم نیست کدوم کشور دارن. عشق و حال میکنن اونوقتتو داری با جون ما بازی می‌کنی همه دانش آموزان نهم و دوازدهم با حضوری مخالفت اصلا نظر مردم برات مهم نبست؟!
    • نهمی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      10 1
      اگر همه با هم متحد بشیم و شرکت نکنیم دیگر کاری از دستشون بر نمیاد.
    • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      3 0
      عزیزم کارشناسی ارشد عقب افتاد نه کارشناسی
    • زهرا IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      4 2
      سلام من امسال پشت کنکوریم میخواستم بگم دلم براتون میسوزه واقعا متاسفم که مجازی نشد با اینکه منم این ور اونور ازتون حمایت کردم اما میخواستم بگم به عنوان کسی که یکسال بیشتر از شما تجربه داره دیگه باید قبول کرد که به تعویق نمیندازند وتو این مواقع بهترین راه اینه که تو این وقت درستونو بخونید ..........
    • نسرین ساعدی IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      7 10
      سلام و خسته نباشید خدمت وزیر آموزش و پرورش با توجه به بر این ک با موج چهارم کرونا مواجه هستیم دلیلی نداره ک امتحانات مجازی باشه اگه میشه لطف کنید امتحانات رو حضوری برگزار کنید من خودم دانش آموز پایه دوازدهم هستم و حاضرم ک در آزمون نهایی حاضر بشم
      • بدبخت IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
        2 0
        آره دقیقا کاش حوزت با من یکی باشه من ناقل باشم و بدم به تو و تو هم کرونا بگیری و نتونی امتحان بدیو و دوتایی حسابی بخندیمممم😂
    • علی IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      16 0
      اخه جناب مدرسه ما کوچیکه من هم بیماری آسم دارم احتمالا همگی میدونن وقتی ادم استرس میگره مجبور میشه ماسک هارا پایین بیارن ناموسا من بمیرم خونش گردن شماست
    • ستایش IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      14 0
      من خانوادم اجازه نمی دن برم چکار کنم ها شما بگی براتون متاسفم نب امتحان حضور😠
    • محمد IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      2 0
      ممنون از شما و نگاه کارشناسی شما.
    • شمس IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      5 0
      میتوانستید نمرات کلی دانش آموزان را در هدایت تحصیلی تاثیر دهید تا نمرات واقعی باشد. نه جان یه عده آدم رو به خطر بیندازید.
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      5 0
      لعنت بهتون نبینم از این به بعد بگید رعایت پروتکل فاصله اجتماعی درخانه بمانید مسافرت نروید و فلان و بهمان ماها حضوری نخوندیم مجازی خوندیم هیچی بلد نیستیم هیچی یاد نگرفتیم هیچی حالیمون ن شد امسالم همه تجدید میشیم تا خیالتون راحت شه ور دراینده اینده سازان رو درحال گدایی ببینید.الان حقمون ضایع شد.
    • بله به امتحانات حضوری دوازدهم IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      1 35
      باید دوازدهم حضوری باشه.....اصلا مجازی بودن امتحانات دوازدهم مطلبی خنده داره.شما هم به جای این حرفا برید بشینید درساتونو بخونید
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      5 0
      حقمون ضایع شد و من از حقم نمیگذرم حلالتون نمیکنم چون همه پایه ها مجازی خوندیم ولی همشون دارن مجازی امتحان میدم ماها حضوری ماها تجدید میشیم اونا قبول میشن ما میمونیم همین پایه اونا میرن پایه بالا خدا ازتون نگذره ماهیچی بلدنیستیم هرچیم میخونیم نمیفهمیم یاد نمیگیریم حفطمونم نمیشه امسال همه تجدید میشن.
    • ناشناس IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      5 0
      باسلام چرا وقتی کلاس ها مجازی بوده باید امتحانات حضوری بشاه علاوه بر خطر بیماری کرونا ، تدریس مجازی به خوبی تدریس حضوری نبوده و خیلی ها این مشکل را در یادگیری داشتند ، لطفا لطفا لطفا امتحانات را مجازی کنید.
    • مبینا IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      3 1
      واقعا درک نمیکنم چرا آزمون ارشد دوماه عقب افتاد ولی امتحانات پایه دوازدهم ونهم وآزمون سراسری در تاریخ خود برگزار میشه خب چه تفاوتی بین این آزمون ها وجود داره باتوجه به اینکه سراسری تعدادشم بیشتره...
    • ناشناس IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      8 1
      باسلام باتوجه به بیماری کرونا و اینکه تا الان کلاس ها به صورت مجازی برگزار میشده اصلا درست نیست که امتحانات حضوری برگزار بشه هیچکی نمیتواند تضمین کند که ما اصلا خدایی نکرده بیماری نمیگیریم علاوه بر این تدریس به صورت مجازی خیلی خیلی با تدریس های حضوری متفاوت بوده است
      • نهم IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
        6 1
        مه امتحان حضوری نمیدیم اینو به سرتون فرو کنین جان ما مهمه یا متحانات
    • ناشناس IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      10 1
      سلام لطفا لطفا لطفا امتحانات را مجازی برگزار کنید.
    • مینا IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      15 1
      امتحانات نهم رو مجازی کنید . با جون ما دانش اموزا بازی نکنید . 🥺🥺 یکم به فکر ما هم باشین .😥😥😥😥 ما حضوری درس نخوندیم که بریم حضوری امتحان بدیم . 🥺
    • زهرا IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      2 14
      پایه دوازدهم، حساس است چون در کنکور اثر داره. به هیچ عنوان نباید غیر حضوری بشه. کنکور ارشد ربطی به سرنوشت رشته نداره میتونه تغییر کنه‌
    • محمد رضا IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      2 16
      من یک دانش آموز دوازدهمی هستم تا الان دو بار کرونا گرفتم و خوب شدم . کرونا هم از خانواده گرفتم ربطی به مدرسه نداشت. امتحان حضوری هم مشکلی ندارم و میدم
    • یه نهمی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      14 1
      دوستای عزیزم آنقدر تلاش نکنید که امتحانات غیر حضوری بشه از الان. روح مرحوم یعنی ما شاد باشه یه چیز دیگه الکی نگید که ما بفکر سلامتی شما هستیم اگه بار ما بودید امتحانات را حضوری نمیکردید
    • نهمی IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      13 1
      خواهش میکنم حضوری نکنین چرا اخه مارو درک نمیکنین به نظر ما اهمیت بدین حانواده ای که بچش رو با هزار تا امید بزرگ میکنه بعد سر یه نمره ک ایا بیاره ایا نیاره بمیره چی میخان بگن میخان بگن خدا رحمتش درسته؟ از شما خواهش مندیم غیر حضوری کنید بخدا ملت خودتون میمیره بچه لطفا از شما خواهش میکنم نرید تا ما هم
    • مادر نهمی IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      5 1
      شما دارید با مردود کردن جان فرزندان مارو ازشون میگیرین شما خودتون دانش اموز نهمی ودوازدهمی ندارید که ما پدر مادر هارو درک کنید من واقعا وقتی معلم ها درس میدن هیچی نمیفهمم چه برسه به اینا لطفا غیر حضوری کنید یا اگر هم ما نزاشتیم فرزندانمون به امتحان حضوری بیان مردود نکنید
    • امیرحسین IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      8 1
      در ایران نظام آموزش و پرورش کمترین اهمیت رو در میان نهاد های دیگر داره و کمتر کسی هست که بخواد به حرف دانش آموزان کشور که در اصل آینده سازان این مرز و بوم هستند توجهی بکنه.الان ما در پیک چهارم هستیم و ستاد گسترش و پخش کرونا تصمیم گرفته در جهت کشتن جون ما دوازدهمی ها آستین بالا بزنه😐.#نسل_سوخته
      • .... IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
        3 1
        از طرف همه نگو نسل سوخته شاید شما پسرا نسل سوخته باشید ولی ما دخترا می جنگیم همون‌طور که با شما پسرا داریم می جنگیم🤬😡
      • ناشناس IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
        1 0
        چرا تفکیک جنسیتی میکنید ما همه از یه مادر حوا و یه پدر آدم ایم یکم منطقی باشیم فمنیست بودن یعنی برابری نه تخریب جنسیت دیگری و برای قوی نشان دادن زنان مردان را تخریب کردن بنظرم نظرتون احساسی و سریع بود در برار نظر ایشون
    • محمد امین عالم US ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      10 1
      یعنی واقعا من نمیتونم بفهمم با تلفات روزانه 380 نفر چه اصراری به برگزاری امتحانات در موعد مقرر دارن خدایا نمیدونم داریم تاوان چی را میدیم واقعا این همه فشار و استرس تو این سن و سال چرا باید به ما تحمیل بشه
    • ندا IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      10 2
      انشالله اقای رئیسی واقای نمک خیرنبینن انشالله کرونای هندی وانگلیسی بگیرن وبمیرن خرج دفن وکفن وزیربهداشت را اموزش وپرورش پرداخت کنه که اصراربه برگزاری امتحانات حضوری دارند اگرهیچ کس امتحان نده هیچ غلطی نمی توانند بکنند
    • یکی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      17 1
      دولتی که دانش آموزانش رو به خاطر هیچ و پوچ قربانی میکنه بهتره بره تو مستراح
    • CA ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      10 1
      خدا به همون اندازه که دارید به ظلم میکنید خدا ظلمتون کنه
    • پایه نهم IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      9 1
      اصلا ما تو مجازی هیچی ولی هیچی یاد نگرفتیم معلم هامون بد بودن توضیح خوب ندادن اصلا خیلی هم اذیت کردن همشون ویس های معلمای دیگه رو میزاشتن با این وضع میخواهین حضوری بگیرین اخ حضوری درس دادین حضوری امتحان بگیرین مجازی چطور درست دادن ک حضوری هم امتحان بگیرن عجب آدمایی هستین
    • AE ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      6 1
      دست بکشید دیوونه کردید دانش آموزان رو واقعا که هیچ مسئولی تو کشور ما نیست که درک داشته باشه😑😑😑😑
    • نهم IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      2 1
      #ن_به امتحانات_حضوری
    • Z.K IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      3 1
      من اصلا کاری به کرونا ندارم من امسال هیچی یاد نگرفتم هیچی هیچی همش سر کلاسا قط میشد معلم ها هم جزوه هارو نمیفرستادن ........من چجوری بگم با کلاس آنلاین نمیشه امتحان حضوری داد تو رو خدا آنلاین کنید پایه نهم رو قراره معلم ها خودشون تصحیح کنن فرقی نمیکنه اینقدر هی نگین هدایت تحصیلی کشتین ما رو........
    • مهتاب IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      3 1
      آخه چرا نمیفهمین کرونا هست دانش آموزا رعایت نمیکنن کلاس ها مجازی بوده چیزی یاد داده نشده چه اصراری دارین .... تو کشوری که هرکی هر رشته ای بخواد میره دیگه امتحان حضوری پایه نهمش چیه؟؟؟
    • ناشناس IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      4 1
      خیلی جالبه کارشناسی ارشد و وکلا یکی دو روزند این که یک ماه احتمالات کرونا را بیشتر نمیکنه آیا کارشناس آمار و داده های مبتلایان و پیشبینی کننده در مملکت نداریم واقعا لازم نیست نوستراداموس باشند با یک حساب سر انگشتی هم میشه فهمید که تو این اوضاع احوال چقدر خطرناکه||||| خودمان را گول نزنیم
    • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      1 1
      تاثیرمعدل اونقدر نیست که تقلب و لورفتن سوالات کنکور و سهمیهای مختلفی که هر روز اضافه میکنید خودتونو به اب واتیش میزنید که حضوری برگزار کنید. براحتی میتونید تاثیر معدل رو حذف کنید اینقدر مردم رو اذیت نکنید
    • مینا IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      2 1
      ما را کجای این جهان میبینید به خدا تک سلولی هم باشه یک ماه دو ساعت بیاد امتحان بده کسی تو اون جمع خدایی نکرده مریض باشه کرونا میگیره دیگهچه برسه به ما که جوان هستیم و کرونا جهش یافته هندی و انگلیسی و برزیلی و آفریقایی و.... هم تو کشورمونه و واکسناسیون هم نشدیم و دیگه نگم براتون تجدید نظر کنید لطفا
    • P IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      4 1
      اگه جمعیت نمیخواین ما خودمون میریم میمیریم لازم نیس غیر مستقیم بگن بریم امتحان بدیم که کرونا بگیریم و اخرش لطف کنن هزینه کفن و دفن مارو بدن
    • آسیه آبشناس IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      4 3
      لطفا امتحانات رو غیرحضوری کنید ما حضوری درس نخوانیدم ک بخوایم حضوری امتحان بدیم نه_به_امتحان_حضوری
    • فاطمه IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      3 1
      تهوع آورترین .نظام آموزش و بهداشت ...درود بر این درایت و تصمیمات عالی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • نهمی IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      4 4
      #نه-به-امتحانات-حضوری
    • farid IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      3 3
      باید بالاخره بین کرونا گرفتن ماها و انتخابات یکی رو انتخاب میکردن گفتن پیش خودشون اینا که سنشون نرسیده هنوز رای بدن بریم تعویق به بزرگا بدیم حداقل بیان رای بدن اینا هم هرچیزیشون شد همون اول یه امضا تعهد ازشون میگریم هر چه بادا باد فداسرمون فوقش در حد یه قبر و کفن خرج میبره ذهن عزیزان خیلی محترم
    • Nohomii IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      5 1
      اخه پایه نهم و دوازدهم چه فرقی داره با بقیه پایه ها...ما جون نداریم ما انسان نیستیم ما واکسن زدیم ایا که ۱۱ امتحان بدیم تو رو خدا درک کنید اخه حرف نا حق نیست که ما حقمونه نحوه امتحاماتمون رو انتخاب کنیم شما ها که امتحان نمیدین.......اگه حضوری باشه جهنم حداقل تعویق بیاندازین😱😱😱😱😤😢😢😢😢😢😢😢
    • RU ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      5 1
      سلام اخه این انصاف نیست که ما حضوری بریم؟ مدرسه امتحان بدیم جانمان مهم تر هست تا امتحان اگه بمیریم آموزش و پروش مسئولیت قبول میکنن خرج دفن و کفن و دفن میدید
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      7 1
      من که امتحان نمیدم
    • نهمی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      3 1
      مگه ما ریه هامون انتی ویروس داره الان من چند روزه گلوم خشکه نمیدونم کرونا هست یا نه چجور بیام امتحان حضوری بدم وقتی امکان داره دوستام مریض بشن
    • زهرا IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      7 1
      من دانش اموز رشته ریاضیم خانوادم نمیزارنننننن امسال سر جلسه امتحان حضری شرکت کنم چراا؟؟؟/چوووووون جونم در خطره چرا من نباید یکک سااااللللل ک اینقدر برام مهمه عقب بیوفتم شبو روز کارم شده گریه ک امسال مدرک نمیگیرم واقعا ظلم داریم میکنین درحقمون خدا جوابتونو بده من نمیگذرم یه سال از عمرم داره تلف میشه
    • یه نهمی بدبخت IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      4 2
      بابا این مسخره بازیا چیه شما یه هدف دارید اونم کشتن ما جمع کنید این مسخره بازیاتونو زورتون به ما رسیده فقط بابا خجالت بکشید آخه به شما هم میگن آدم بسه تورو خدا تا کی میخواید مردم بدبختو گول بزنید خدا حق مارو ازتون بگیره فعلا بتازونید به خدا زمین گرده
    • طاها چهارلنگ IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      3 4
      من الان پایه ششم هستم خدا ازشون نگذره
    • محمد IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      7 1
      ای خدا لعنتتون کنه تقاص مارو ازتون بگیره ای ایشالا همتون ایشالا بچه هاتون که اونور آب عشق و حالشونو میکنن بمیرن نفرین هزانفر پشتونه هم اونایی که میگن حضوری باشه هم مسولا کم از مردم بدبخت دزدی کردید حالا میخواید بچه هاشونم ازشون بگیرید واسه مردم متاسفم که گول شما گرگارو میخورن مردن بهتراز این زندگیه
    • ناشناس IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      8 6
      لطفا فقط کنکور را حضوری برگزار کنید و اثر معدل را از ورود به دانشگاه حذف کنید( مثل سالیان قبل)
    • بله به امتحان حضوری دوازدهم IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      5 17
      حتما حتما حتما دوازدهم حضوری باشد......دوازدهم غیر حضوری باشه من یکی که خودکشی میکنم.شما باید تصمیم درست رو بگیرید نه اینکه دانش آموزا چی میگن.همیشه چون درس نخونا بیشتر هستن بیشترم خواهان مجازی بودنن.لطفا حق مارو ضایع نکنید.و حضوری باشه
      • امیر IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
        10 2
        بانظر شما موافقم دوست عزیز باید حضوری باشه.من امسال خوب مطالعه کردم اما به نظرم باید تعویق بخوره چون اگر مبتلا شیم کنکورو ازدست میدیم.امروز هم 18 هزار نفر مبتلا داشتیم
      • محمد حسین IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
        10 3
        ببین حاشیه نرو تو که داری هدآ ب حضوری میکنی جواب جون این همه جوان رو میدی بحث خوندن یا نخوندن درس نیست بحث اینه که چرا پارسال شیوع کرونا بیشتر بود غیر حضوری بودن حالا امسال که ویروس بعد تر شده باید یه عده دختر پسر جوان جونشون از دست بدن ن ب امتحان حضوری لایک
    • کینگ IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      5 0
      اگه من کرونا بگیرم کی جوابمو میده
    • محمد حسین IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      5 0
      تا پارسال دوازدهم نهم مفتی قبول شدن رفتن به ما که رسید وا رسید هیچکس در مدارس حاضر نمیشه اعتراض کنید حق ما رو دارن میخور ن موقعی که در مدارس حاضر نشیم مجبورن غیر حضوری کنن ب امتحان حضوری حتا ب قیمت کسر نمره
    • غزل IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      0 0
      وقتی گفتن خرج دفن و کفن بچه ها با ماس شما میگین حضوری نریم ادم ب چی اینجا دل ببنده ب مسولین ماشالله به فکر من خودم کرونا دارم گفتن بیاید خودم میدونم خیلی هارا مریض میکنم اما خوب مسولین مثللللا فرهنگی و تحصیل کردن این ویروس به خودتون خواهد رسید ☺️
    • کرم IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      0 0
      خیلی خطرناکه 18 هزار مبتلا.حداقل عقب بندازید. اینا دیگه کین؟
    • نازنین IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      0 0
      سلام من دانش آموز دوازدهم ی هستم و مادرم از مهر ماه مریض هست و مریضیش نورو پاتی هست سیستم ایمنی ش ضعیف راه نمیتونه بره یواش یواش داره زخم بستر میاره خواهرم هم کرونا گرفته من باید به کار های مادرم برسم تو خدا شما را قسم میدم به بزرگی خداوند ک امتحان نهایی را لااقل یه تعویق بیندازید
    • م IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      1 1
      حتما باید یکی بیاد خودسوزی کنه جلو وزارت که به حرف ما گوش بدهیم اون خانم طرفدار استقلال چه گناهی کرده بود باز شما گوش ندین به حرف ما
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      1 2
      بابا نهم هارو غیر حضوری کنید به خدا آمار مرگ و میر و کسانی که مبتلا میشم خیلی زیاده نهم ها رو غیر حضوری کنید لطفا دوار دهما که مهم هستن حضوری کنید ما رو نه لطفا
    • سیما IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      3 1
      کاش یه مسئولی بیاد بگه چرا ارشد عقب افتاد ولی نهایی نه.
    • سیما IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      3 1
      کاش یه مسئولی بیاد بگه چرا ارشد عقب افتاد ولی نهایی نه.
    • علی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      5 1
      این وسط زورتون به نوجوان های ما میرسه واقعا که حرف مردم براتون یه شاهی ارزش نداره شما اینکار خودتون بچه ندارید نمیترسید خانواده ندارید اینکار مثلا امتحان خیلی واجبه از سلامتی بچهامون برای شما. لطفا مجازی برگزار کنید لطفا. تا موقع امتحان وقت هست لطفا تجدید نظر کنید
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      6 1
      مهر عزیز؛ شما را به خدا لطفا مسئله تعویق امتحانات نهایی تا زمان رسیدن به شرایط بهتر کرونایی در کشور را پیگیری کنید. چرا باید کنکور ارشد که قرار بود در خرداد برگزار شود به تعویق بیفتد اما آقایان مصر هستند امتحانات دوازدهم را خرداد برگزار کنند درحالیکه انواع جهش یافته کرونا ما را هدف قرار داده است؟
    • zahra IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      4 2
      ن ب امتحانات حضوری عجب نفهمایی هستینااااااااا
    • محمد IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      5 1
      اگه میشه پیام نه به امتحان حضوری رو به گوش وزیر آموزش و پرورش و رئیس ستاد مقابله برسونید لطفا اینکارو بکنید چون اگه غیر حضوری نشه هممون بیچاره میشیم
    • xz IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      3 0
      حداقل‌زمان‌این‌امتحانات‌رو‌عوز‌کنید‌الان‌کرونا‌خیلی‌وحشت‌ناک‌است‌یکم‌عقب‌بیفته. لطفا لطفا🙏🏻🙏🏻🙏🏻
    • sampadi IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      2 0
      سلام . من یه دانش آموز دوازدهمی ام . امسال سال بدی برای من بود چون مدرسه نرفتیم و خانواده ثروتمندی نیستم که کلاس خصوصی برم . من یه دانش آموز مدرسه استعداد های درخشان هستم ،من و دوستانم خواستار تعویق امتحانات هستیم و مشکلی با حضوری بودن نداریم اینجوری نیاز به فرصتی برای مرور و جمع بندی و جبران عقب اف
    • جعفر IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      1 0
      # من جون بچم رو دوست دارم اگر هم شده امسال مردود بچه مدرسه نمیفرستم اینا که به فکر جون مردم نیستن باید خودمون دست به کار بشیم من که بچم رو نمیفرستم الان میخوان چکار کنن شما هم بیان به این کمپن بپیوندید و بچتون رو مدرسه نفرستیم ببینم الان میخوان چکار کنندم 😭😭😭😔😔😔
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      1 0
      خبرگزاری مهر عزیز؛ لطفا صدای ما را به گوش آقایان برسانید. چرا کنکور ارشد باید تعویق بخورد اما امتحانات نهایی دوازدهم نه؟ حال آنکه انواع جهش یافته ویروس کرونا ما و هم سن و سالانمان را هدف قرار داده است. لطفا مسئله تعویق امتحانات نهایی تا رسیدن به شرایط بهتر کرونایی را پیگیری کنید.
    • T IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      2 0
      خداوکیلی یکی جواب منو بده چرا هم اموزش هم امتحانای دانشجوها مجازیه اون وقت گیر دادن به ما بدبختا خدایی اینا نرمالن؟؟؟؟؟ ما داریم تو چه کشوری زندگی میکنیم؟؟؟؟ اینده ما چی میشه با اینا؟؟؟ این همه مردمو خونواده هامونو تو این دولت زجر دادین بس نبود حالا گیر دادین به ما😒😒😒😒
    • R IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      3 0
      اگه امتحانا رو مجازی نکنید کاری میکنیم که توی تاریخ بشر اتفاق نیفتاده باشه مارو دست کم نگیرید تا یه جایی باتون راه میایم از ی جایی به بعد بد تر از خودتون رفتار میکنیم👿👿
    • Amr IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      3 0
      واقعا ب خاطر انتخابات دارین جون اینهمه نوجوون رو ب خطر میندازین؟ فقد ب خاطر این که مردم در انتخابات شرکت کنن؟ و یک نفر از بین اینهمه جمعیت ب عنوان رئیس جمهور انتخاب بشه ؟ پس جون ما چی میشه منی ک کلی آرزو دارم اگه اتفاقی برام بیفته وجدان شما اجازه میده؟
    • فاطمه IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      2 1
      واقعاچرااینجوری میکنین این چ وضعشه چراتدرس آنلاین امتحان حضوری این واقعااانصاف نیس
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      6 1
      اگه امتحانا حضوری بشه خونواده های ماام تو انتخابات شرکت نمیکنن
    • انصاری IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      5 4
      آخرش که چی، من سال دیگه می خوام برم حوضه علمیه درس بخونم، نمره کلاس نهمم کجای زندگیم تاثیر داره جواب منو بدید، اگه جوابی دارید☺️
    • انصاری IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      3 1
      من به کسی که برای دفن و مرگم برنامه ریزی میکنه گوش نمیدم، برامم کاه ارزش نداره، 👊🏻✌🏻حرفم برگرده به خودش، منم برا خودش برنامه ریزی دفن و،،، میکنم
    • 사하르 IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      4 3
      وای چقد که نگران کفن و دفنم بودم بازم خوبه نگفتن هرکی معدلش بالای 18 بشه فقط شاملش میشه 😂😂😂
    • علی صادقی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      2 9
      با سپاس و تقدیر از تمام همکاران عزیز و خسته نباشید به همگی دوستان به ویژه اقای حاجی میرزای که با بهترین تصمیمی که برای امتحانات گرفته است و پاییه نهم و دوازدهم را حضوری برگزار میکند اقای حاجی میرزای اگه شما امسال سر عهد خود نمانید و نظرتان را عوض کنید بزرگترین زلم را در حق بچه های پارسال یعنی سال۹۹
      • عارف IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
        7 1
        ببخشید جهت اطلاعتون بزرگوار که شما 80 درصد حضوری بودید ما صفر درصد حضوری بعدم ما غیرحضوری بشیم چیز از نمرات شما عزیز کم میشه؟؟
      • ماهان مردانی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
        2 0
        حاجی تو به خودت سخت نگیر با زلم نوشتنت قشنگ معلومه سطح خوندنت اونوقت امتحان حضوری هم میخوای😂😂
    • Naile IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      6 0
      نه به امتحان حضوری
    • RO ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      6 0
      واکسن داره زیاد میشه واکسن بزنید بعد امتحان حصوری بگیرید مگه شما انسانیت ندارید
    • دوازدهمی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      10 0
      تعویق ننداختید حالا منتظر رای اولی های دوازدهمی در انتخابات نباشید...نه دوازدهمی ها نه خانواده هاشون در انتخابات شرکت نمیکنن چون ما داریم قربانی انتخابات میشیم ...هرکاری میخاید بکنید ما هم جواب تدبیرهاتون رو در انتخابات خواهیم داد.600 هزار نفر اصلا رقم کمی نیست.😉😉
    • درس خون IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      11 0
      من خودم کاملا آماده امتحان نهایی هستم اما مخالف برگزاری اون توی خردادم.امکان امتحان مجازی نیست اما امکان تعویق که هست. یه تایم یک ماهه بین امتحان نهایی و تموم شدن مدرسه باید باشه که کسایی که ضعف دارن بتونن خودشون رو برسونن.دوستان درسخون اینقدر خودخواه نباشید به فکر بقیه هم باشید.
    • .... IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      8 0
      اینا یه عمر دارن با ما بازی می کنند می دونید چی مافیا دقیقا اینا ولی تفاوت دارند اینکه هیچ کس طرفدار شهروندا نیست و همه طرفدار یه سری هستن که نه دانش آموز حالشونه نه وجدان نه بچه وگرنه می فهمیدن انتخابات واقعا مهم نیست حالا اگر هم باشه دانش آموز بیچاره چه تاثیری تو این انتخابات داره که باید اون تلفش
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      4 0
      چرا مجبور که امتحانات رو حضوری برگزار کنید میشه بگید لطفا اخه من دوازدهمی بدبخت بیچاره مریضی زمینه ای دارم اونم قلبی و فشار خون بالا اخه یک نفر کرونا بگیره همه چیز روی سرتان خراب میشه به فکر خودتون باشید حداقل مگه خانواده ها از شما میگذرند پدر من که گفت اگر مشکلی برای من پیش بیاید از آموزش و ستاد
    • RO ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      4 0
      پارسال یکی از بچه های نهم آب یخ به پیشانیش میزاشت تا کرونا مشخص نشه وتب سنج چیزی رو نشون نده.هدف از این بی حرمتی به شهروندان چیست خدا داند .رهبر کجاس تا این بی لطفی هارو ببیند.منطور تنبلی بچه ها نیست تدریس ناقص معلما وحشت به جان آنها انداخته
    • محمد امین حاجی پور IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      4 1
      خدا ازتون نگزره که امتحانات رو حضوری کردید
    • RO ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      4 0
      با روحیه بچه ها بازی نکنید .اکثر بچه ها در عرض این یکسال حتی یکبار هم مسافرت نرفتن .خانواده هایی هستن در وضع اقتصاد بد دیکه نمی تونن ناراحتی و استرس بچه هاشون و ببینن امسال و بخاطر خیلی موارد کوتاه بیان .به بچه های نهمی عیدی بدین.خدا هم به شما رو میکنه
    • RO ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      5 0
      دانشگاه مجازی ولی نهمی و دوازدهمی حضوری گناه ما چیه ها🥶😭😭
    • هشتادیا نسل سوخته 🔥 RO ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      5 0
      نسل سوخته 😭😭😭😭از همه جا زجر میکشن منی که یه ساعت تو راهم واسع امتحان باید کرونا رو بگیرم وای خدا خده ازتون نگذره که دارین با بچه مردم با زی میکنین مجازی
    • عباس IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      13 0
      ایران امسال به کشف موجوداتی عجیب الخلقه به نام نهمی و دوازدهمی دست یافت که به تور غیر قابل باوری به ویروس کرونا مبتلا نمیشوند و کاملا مقاوم هستند!!😱😳😳
    • دوازدهمی AE ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      12 0
      چرا اینقدر لج بازی میکنین تورو خدا امتحانات را ب تعویق بیندازین ما نمیتونیم ۲۷اردیبهشت امتحان بدیم و مخالفیم از حضوری شدن
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      4 0
      اخه مگه مابمیریم واسه شما مهم بخدا خانواده هامون مخالفن ونمیزارند مابیایم امتحان بدیم
    • بی نام IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      3 0
      واقعااااا که شما ها خجالت نمی کشید اگر یه دانش آموزی کرونا بگیره و به خانواده اش سرایت کنه کی جواب گو میشه شما ها تو این مدت چه غلطی میکردین چرا یه روش خوب برای امتحان ها به نظرتون نرسید مگه شغل شما این نیس که تو این بحران ها فکر کنید پس چرا حقوق میگیرید بی مسئولیقت ها 😐😐😐
    • نهمی سال قبل IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      3 0
      بی انصاف ها چرا این دانش آموزان رو درک نمی کنید چرا با بچه ها لج می کنید یعنی مختون قد نمیده بی عقل ها نسل این بچه ها رو دارین میکشین روحیه اشون رو میکشید، اگه یه تار مو از خواهرم کم بشه به مرگ خودم دنیا رو رو سرتون خراب میکنم
    • محبوبه خراسانی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      3 0
      در شرایطی که کرونا به اوج رسیده و روزانه تعدادی از هم وطن های عزیزمون را از دست میدهیم و با شیوع آن در بین جوانان این اشتباه ترین راه ممکن است البته در کشوری که مسئولانش در قبال مردم هیچ مسئولیتی ندارند ما فرزندانمان را دوست داریم و راضی به امتحان حضوری نیستیم
    • نهمی IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      4 0
      خدالعنتتون کنه
    • حسام IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      5 0
      آقایان مسول با این همه استرس و این همه درد تو کشور الان بچه من تازه از کرونا نجات پیدا کرده ولی با تشنج و یه اکسیژن همراه خدایی چطوری بفرستم سرامتحان چرا به جای برداشتن این فشارها بیشتر فشار و استرس و زیاد میکنید
    • دانیال IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      4 0
      اخه مگه ما ادم نیستیم چجوری میتونم امتحان بدیم وقتی مدرسه نفرتیم چرا مسعولان واکسن میزنن خیالشون راحته که کرونا نمیگیرن ماهم باید واکسن بزنیم باید همه بزنن تا مدرسه بریم انشاالاه تک تکشون کرونا بگیرن بمیرن پول دفن کفنش با بچه های نهم دوازدهم
    • مریم IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      2 6
      چرا قبول نمیکنید که مشکل اصلیتون بلد نبودن درس هستش؟ کرونا هم هست ولی شما که زیادی پیازداغشو زیاد میکنید. واسه خیابون و مهمونی که میرید کرونا نیست دو دقیقه با یه ماسک گنده و یه اسپری الکل و دستکش و با فاصله قراره خدای نکرده بمیرید؟پارسال الکی خیلیا اومدن تجربی و موندن توش!
      • ناشناس IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
        2 0
        شما هم افراد نزدیک ات که خیلی هم رعایت میکردن تو خانواده از رعایت زبان زد بودن کرونا گرفته بودن فقط به خاطر محیط بسته اینو نمیگفتی
    • محمدرضا IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      4 0
      یا خدا اگه نهایی رو غیر حضوری نمیکنین حداقل یه ماه تعویق بندازید . اینکارم نمیکنین حذفیات رو زیاد کنین . خب به هر حال یه غلطی بکنین دیگه
    • دت IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      2 0
      چرا شیشمیا رو حضوری کردین!؟؟؟ تا اخر عمرتون نفرین دانش اموزان پشت سرتونه اگر حتی یه نفر مبتلا بشه خودتونو می بخشیدد؟؟؟ #هوشیار_باشید... #نه_به_امتحانات_حضوری_تمام_پایع_ها
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      5 0
      اینا جون مردم میفهمن چیه فقط بلدند بیان پشت میز بشینن و فقط حرف مفت بزنن. من چجوری و چرا باید امتحان حضوری بدم وقتی که یکسال من غیر حضوری بودم و به لطف اپلیکیشن ضعیفی به نام ((شاد)) که معرفی کردید من الان در یادگیری مشکل پیدا کردم.انصاف خودت بگو تو اگه جای من بودی می تونستی شیمی رو با ویس یاد بگیری؟
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      4 0
      پارسال پایه نهم و دوازدهم حضوری نبود با اینکه نه خبری از کرونای انگلیسی بود نه هندی . ولی امسال با وجود چند نوع دیگر کرونا بازم جون دانش آموزان به خطر می اندازید و دل پدر و مادران رو به لرزه در می آورید .
    • جعفر کریمی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      0 0
      لطفا در مورد تاریخ و تاثیر نمره سنجش پایه ششم ابتدایی توضیح دهید
    • IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      0 0
      نه به امتحانات حضوری گناه دارن بیچاره ها یه ذره درکشون کنیم