۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۱۷

فرماندار فومن:

رسانه در انتخابات نقش مهمی در آگاهی بخشی و انتخاب اصلح دارد

رسانه در انتخابات نقش مهمی در آگاهی بخشی و انتخاب اصلح دارد

فومن- فرماندار فومن با تأکید بر رصد رسانه ها و فضای مجازی در ایام انتخابات، گفت: رسانه در این ایام نقش مهمی در آگاهی بخشی و انتخاب اصلح دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا محسنی عصر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه که با هدف بیان برخی بایدها و نبایدهای انتخابات برگزار شد، گفت: انتخابات پیش رو دو رخداد مهم ملی و محلی است هر دو در جایگاه خود از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی به نقش مهم رسانه در تولید محتوا برای تشویق، ترغیب به حضور حداکثری و امید آفرینی در جامعه اشاره کرد و افزود: همه تلاش‌ها این است که بستر مناسبی برای انتخابات باشکوه فراهم شود و در این میان نقش رسانه در بهره گیری از فضای مجازی در این عرصه بسیار مهم است.

محسنی با تأکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت خبرنگاران از سوی مسئولان، تصریح کرد: یکی از کارهای خوب شهرستان فومن راه اندازی کانون خبرنگاران است که از ظرفیت بسیار خوبی نیز بهره مند است.

فرماندار فومن در ادامه با اشاره به تقسیم بندی رسانه‌ها و خبرنگاران به سه سطح در راستای اثرگذاری بیشتر، اضافه کرد: رسانه و خبرنگاران در ایام انتخابات باید در زمینه تولید محتوا، بهره گیری از واژگان و نوع اطلاع رسانی بسیار دقت کنند.

وی با بیان اینکه نقدهای انجام شده از سوی خبرنگاران دلسوز شهرستان مورد استقبال قرار می‌گیرد، تأکید کرد: انتخابات مؤثرترین رخداد و موضوع است که فرصت و ظرفیت هر کشوری در راستای تأمین منافع است.

محسنی با اشاره به اینکه امروز شاهد هستیم که رسانه‌های بیگانه کوچک‌ترین مشکل را با بزرگنمایی انعکاس می‌دهند، گفت: نقش رسانه‌های داخلی در آگاهی بخشی و انتقال درست اخبار در این ایام بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه رسانه باید زمینه حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه را برای مردم فراهم کرده و ایجاد امید کند، ادامه داد: انتخابات این دوره با توجه به حساسیت‌ها موجود از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تمام عوامل اجرایی تلاش می‌کنند تا انتخاباتی سالم، امن و با حضور حداکثری برگزار کنند.

محسنی با اشاره به اینکه شروع انتخابات از ساعت ۷ صبح روز ۲۸ خرداد ماه آغاز و تا ساعت ۱۲ شب ادامه خواهد داشت، گفت: با توجه به شرایط کرونایی در این دوره تبلیغات در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5225097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha