۱۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۳۹

نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری:

عدل و تقوا عیار سنجش حاکمان در ادوار مختلف تاریخ است

عدل و تقوا عیار سنجش حاکمان در ادوار مختلف تاریخ است

شیراز - نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت:مکتب امامت به عدالت شناخته می‌شود و عدل و تقوا عیار سنجش حاکمان در ادوار مختلف تاریخ بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله شرف الدین ملک حسینی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: مکتب امام جعفر صادق (ع)، مکتب عدالت است، بنابراین همه تلاش باید برای حاکم شدن عدالت در سایه دین در جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مکتب امامت به عدالت شناخته می‌شود و مکتب امام جعفر صادق شیعی و عدالت خواه بود افزود: عدل و تقوا عیار سنجش عملکرد حاکمان در ادوار مختلف تاریخ است.

وی گفت: جامعه توحیدی، جامعه عادل است، اگر توحید را از جامعه بگیریم ظلم را بر آن حاکم کردیم و اگر عدالت را از جامعه بگیریم خدا را محو کرده‌ایم.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آخرالزمان به تقابل حق و باطل شناخته می‌شود افزود: عصر غیبت عصر آزادی اهل جور و ظلم است و بشر باید مقاومت بکند، زیرا امام زمان در هنگام ظهورش، جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

آیت الله ملک حسینی با اشاره به رشادت‌های جبهه مقاومت در سرزمین‌های اسلامی گفت: دست‌های ظالمان و جابران امروز باز است و بر جبهه مقاومت ظلم می‌کنند، اما روزی این دست‌ها و دست شیطان بسته خواهد شد.

بعد از سخنرانی آیت الله ملک حسینی در مدرسه خان، عزاداران برای تجدید میثاق با احمدبن موسی الکاظم علیه اسلام و تسلیت شهادت امام جعفر صادق به شاهچراغ (ع)، به سمت حرم احمدی رفتند و بر اتحاد و همدلی و برقراری عدل در جامعه هم قسم شدند.

کد خبر 5228598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha