۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۲۹

فرماندار گلپایگان:

۹۱ شعبه اخذ رأی در شهرستان گلپایگان تعیین شد

۹۱ شعبه اخذ رأی در شهرستان گلپایگان تعیین شد

گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: ۹۱ شعبه اخذ رأی در شهرستان گلپایگان برای حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین یار محمدیان عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان اظهار داشت: افرادی که به خیال خام خود مردم را به عدم حضور در انتخابات ترغیب می‌کنند باید دیدگاه خود را اصلاح کنند.

با هر نگاه سیاسی به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو کمک شود

وی با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی از سوی کارکنان اداری در ساعات اداری و از تریبون نماز جمعه ممنوع است، تأکید کرد: با هر نگرش و نگاه سیاسی باید به مشارکت حداکثری مردمی در انتخابات پیش رو کمک شود.

تمام امکانات نهادهای انقلابی و دولتی برای انتخابات استفاده شود

فرماندار گلپایگان تأکید کرد: بر اساس قانون تمام نهادهای انقلابی و دستگاه‌های دولتی موظف هستند که از تمام امکانات مالی، اداری و پشتیبانی در برگزاری انتخابات استفاده کنند و بی‌توجهی به اجرای این امر مهم شش ماه انفصال از خدمات دولتی است.

وی گفت: در شهرستان گلپایگان انتخابات پیش رو در فضای باز مساجد و مدارس و برخی امام‌زادگان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

یار محمدیان گفت: در این شهرستان برای برگزاری انتخابات پیش رو ۹۱ شعبه اخذ رأی تعیین شده است که ۴۷ شعبه مربوط به سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و ۴۴ شعبه برای روستاها است، همچنین ۹۱ نفر به عنوان نماینده فرماندار انتخاب شدند.

کد خبر 5229333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha